Windows portitionering

vbimport

sinds de komst van IE5.5 openen m’n venstertjes op plaatsen waar ik ze niet wil hebben, ik heb een aantal snelkopellingen gemaakt van m’n C,D,E en F schijf en deze midden op me desktop geplaatst (over elkaar heen, van precies hetzelfde formaat)

als ik nu alle vensters sluit en open ze een voor een, dan overlapt de volgende de voorgaande (wel zelfde grootte) terwijl ik dit toch echt niet zo had ingesteld… het moet een registry setting zijn, maar waar?

vele vingers zullen zich nu in het haar bevinden dus heb ik maar een desktop filmpje gemaakt :slight_smile:

http://people.a2000.nl/lkattest/cascade.avi is 776 kb

Ik zou bijna aannemen dat het een feature van IE5.5 is… zodat je overlappende vensters wel kunt zien!

Rommel eens bij de window settings of je daar iets van auto cascade ofzwo kunt instellen…?

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik zou bijna aannemen dat het een feature van IE5.5 is… zodat je overlappende vensters wel kunt zien!

Rommel eens bij de window settings of je daar iets van auto cascade ofzwo kunt instellen…? [/B]

ja precies, dat komt dus wel voor in de registry alleen een wijziging heeft hierin geen oplossing gevolgd, helaas.

ik ben niet anders gewend dat het netjes in het midden van de desktop uitvouwd, anders zou ik niet zeuren… ouwe gewoontes he.

evengoed bedankt voor je respons :slight_smile: