Windows must be activated within 7 days :(

vbimport

Ik start vanmorgen de computer op waar ik sinds een maandje ofzo Windows XP 2600 op heb draaien krijg ik opeens de melding dat ik XP moet activeren binnen 7 dagen :frowning:

Zijn er mensen die dit ook gehad hebben of zijn er mensen die mij kunnen helpen met dit probleem?

Ik heb namelijk geen zin om weer eens een format C en D te doen als je begrijpt wat ik bedoel

bij voorbaat dank :smiley:

Lol euhhhhh is een crack voor, maar waar die te vinden is??? kijk eens op irc en dan asylum, sweetjonnywarez(ik post geen link naar een warez site alleen naar een chatbox :smiley: ) en dan ff @find blablabla zal ie vast wel tussen staan(heb je nog de versie voor die devilsown build)

kuch kuch corpfiles.zip kuch kuch

Ik ook maar ff kuch kuck winblowz en de hele toewie kuck kuch en haal daar ff de Various versions - crack - “Universal WinXP Time-Limit Fix” en klaar is klara. Hierdoor wordt de activerings code gereset.
Om nog die CD opnieuw te maken incl patch…check dan ff de link naar version/build 2600 - Eval, time limit - crack

The Chief has spoken…uch…uck… :wink:

Kan iemand me vertellen hoe dat zit in de final version? Ik draai nu een versie van XP waarbij ik ook een nummer heb moeten ingeven bij de installatie. Nu heb ik altijd begrepen dat je daarna nog steeds het product moet registreren bij MS.

In de registry staat onder Local Machine wel een entry Product Activation, maar ik heb geen idee wat de waardes daarvan zouden moeten zijn.

Is het nu zo dat ook bij de final version je na een x aantal dagen wordt gevraagd je registratie te doen??

Bedankt,

Daar is nou juist die crack/patch voor! Dan hoef je dus niet meer te reggen bij M$! Bij die DevilsOwn zit die patch d’r in gebakken en heb je er geen omkijken meer naar! Alleen sn invullen en gaan! (althans hier wel!)

idd Pyro je had gewoon de corporate moeten installen die doet het al een hele tijd erg goed op men pctje :rolleyes:

Volgens mij heb ik die versie ook headless maar het maakt niet uit want ik koop morgen (25 oktober) de legale versie wel van Windows XP en dan kan ik hem wel registreren bij M$$ :eek:

Originally posted by Wookie
(althans hier wel!)
Hier ook :wink: