Windows Millennium

vbimport

Paar dagen geleden bij www.games4all.com de volledige Windows Millennium (Beta) gedownload om te proberen. Nu ontbreken er nog een flink aantal bestanden zoals setupx.dll , setupc.dll , enz. Wie-o-wie heeft de ontbrekende bestanden voor mij ?

welke versie build nr?

de nieuwe rc1 2525 is net uit.

die heb ik naar beneden gehaald…dus dan kan ik die wel voor je regelen…

Oeh ! Daar vraag je me wat. Ik heb het nummer nu niet bij de hand (zit op mijn werk), maar kan vanavond wel even kijken. Zal ik dan meteen even alle bestandjes doorgeven die ik mis ?

Alvast bedankt voor je (snelle) reaktie !

Heb vannacht vanaf een ftp-site rc1 binnengehaald (via http://dff.cjb.net/ ), alleen zipje 10,11,16 en 18 zijn corrupt, kan iemand mij hieraan helpen?

tnx,

drmbs

ik weet niet of je hier iets aan hebt maar eens opnieuw downen van die ftp, soms kan het zijn dat er een fout tijdens transfer ingekomen is.

Dan kan je wel ff opnieuw zipje downen en zien of ie het dan doet

Alles is wel goed binnengekomen (geen corrupte zip-files e.d.), maar het lijkt erop dat ze wat (verborgen ?) bestandjes zijn vergeten toe te voegen.

Heb inderdaad aleens opnieuw gedownload, maar nog steeds corrupt, nu heb ik het forum nog eens gelezen, en schijnt dat er meer last van hebben.

wat doet die millenium eigelijk met een dual processor systeem??
waarschijnlijk net zo weinig als 98 natuurlijk…

Volgens mij dwalen we enigszins af van wat mijn vraag was. Misschien is het handig om dit soort vragen (die uiteindelijk niets met mijn vraag te maken hebben) even als een nieuwe vraag te posten ?

Blijft de vraag : wie kan mij aan bewuste bestandje helpen (het gaat hier inderdaad om dezelfde versie als hierboven !) ?

Greetzzzzzzzz !!!

Mail mij ff een lijstje met de bestanden die je mist, dan kan ik je wel verder helpen…

OK. Lijst heb ik doorgemaild (gisteren).

Goed, DRMBS heeft het waarschijnlijk te druk om me verder te helpen op dit moment (niet vervelend bedoeld, hoor !), maar is er dan misschien iemand die me WEL kan helpen op dit moment met een goed werkende versie van Windows Millennium ?

Alvast bedankt !

Heej RNG die versie 2525 werkt die nou wel of niet ?
ik zelf probeer 2499,3 uit en die doet het goed.
is er trouwens al ergens een NL versie te downloaden ?