Windows ME werkt echt wel

Win Mil werkt ook goed bij mij.
Is alle sinds al beter dan Win 98 SE want daar krijg ik altijd veel blauw error schermen (meestal van die kut explorer.exe fouten)

Originally posted by Keith
Heb net op een “oude” computer (pII-350) Win ME geinstalleerd, …zonder een enkel probleem…

Dus een hoop problemen gehad!!..bij mij viel het wel mee heb ik geen enkel probleem gehad :wink:

Ik heb met al de pc’s waar ik ME opgezet heb nog nooit problemen gehad!

Draai nu dualboot ME/2K maar gebruik eigenlijk alleen 2K! :wink:

Originally posted by Wookie
[B]Ik heb met al de pc’s waar ik ME opgezet heb nog nooit problemen gehad!

Draai nu dualboot ME/2K maar gebruik eigenlijk alleen 2K! :wink: [/B]

Draaide jij nie Quadrupple-boot systeempie ofzow? :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Draaide jij nie Quadrupple-boot systeempie ofzow? :wink: [/B]

Wel bijna trioboot, maar aangezien ik nog steeds die 20 gieg aan MP3z moet wegbakken heb ik nog geen plek/tijd om ook XP erbij te pleuren! :stuck_out_tongue:

Wel bijna trioboot, maar aangezien ik nog steeds die 20 gieg aan MP3z moet wegbakken heb ik nog geen plek/tijd om ook XP erbij te pleuren! :stuck_out_tongue:

jezus man…20GIG bak je toch zo weg? jij iig wel toch? brandertje lenen? heb nog een 12X liggen :wink:

Is wel zo gedaan ja, maar geen tijd! :wink:
En cd’s ook bijna op! :frowning: Moet quick nwe halen! :wink:

http://www.opussupplies.nl :slight_smile:

Was er al heen gegaan ja! :wink: (page staat nu open dus) Maar zie nie veel! We genoeg maar geen leuke aanbiedingen! :frowning:
Is er binnenkort nergens een beurs ofzo!? Zag laatst op de beurs nog 100x80min voor 105,- staan!!!

Was er al heen gegaan ja! :wink: (page staat nu open dus) Maar zie nie veel! We genoeg maar geen leuke aanbiedingen! :frowning:
Is er binnenkort nergens een beurs ofzo!? Zag laatst op de beurs nog 100x80min voor 105,- staan!!!

sja dan heb je wel van die gare cdtjes…Arita ofzow kocht ik vroeger ook altijd, maar je ken toch beter gewoon Philips groot inkopen…Vooral voor die DivXies is het gewoon beter om op goeie cdrs te fikken.