Windows\local settings\temporary internet files

vbimport

als ik de dir c:\windows\local settings emporary internet files bekijk in dos, dan zie ik dat er files staan van meer dan een jaar geleden.

je kan dit ook zien als je een zoekopdracht geeft in die map.

de files zijn niet te zien via windows explorer

dit is dus nadat ik mijn temporary internet files en history gedelete had

ik vraag me af wat dit is… een archief van alles wat ik ooit heb binnengehaald via inet explorer staat me helemaal niet aan, zeker niet aangezien het (waarschijnlijk veel) hd ruimte inneemt (door de duizenden files) :frowning:

ik run win98se mocht dit van belang zijn

Zijn het geen verborgen bestanden?

Heeft er verder niets mee te maken maar heb je het laatste jaar die schijf nog geformateerd waar die bestanden allemaal opstaan. De C schijf dus.

ik heb totaal geen zin om te formatteren, duurt veel te lang :frowning:

en ja het zijn verborgen bestanden (en dan?)

Originally posted by The Amazing Duke
en ja het zijn verborgen bestanden (en dan?)

En die had je dus niet meeverwijderd de 1e keer?! Dan blijven ze daar staan hè! Als je dat dan al een jaar zo doet dan blijven er van een jaar lang bestanden staan, als je ze nie meeverwijderd elke keer! :wink:

en hoe verwijder ik ze dan mee (op een gemakkelijke manier), ik ben nie van plan om iedere keer alles te gaan intypen in dos :wink:

want gewoon temp inet files deleten via options in explorer of manueel deleten, delete ie wel de meeste (niet verborgen files), maar de rest blijft dus gewoon staan :frowning:

Ook al is de directory hidden , je kunt altijd even in je autoexec.bat zetten

@Deltree c:\windows"temprorary internet files" /Y

Pas wel op , test het eerst even , want /Y is dus altijd JA en mocht " temprorary internet files" niet werken , wist ie denk ik wat anders…

Geheel op eigen risico

het gaat over de dir c:\windows\local settings emporary internet files

en niet over c:\windows emporary internet files

maar via men autoexec.bat ga ik da echt nie doen hoor, lijkt me geen goed id om een systeemmap van windows volledig te legen :wink:

dus ook index.dat enzo en alle cookies :wink:

lees dit eens misschien heb je er wat aan.

http://www.fuckmicrosoft.com/content/ms-hidden-files.shtml

[B]het gaat over de dir c:\windows\local settings emporary internet files

en niet over c:\windows emporary internet files

maar via men autoexec.bat ga ik da echt nie doen hoor, lijkt me geen goed id om een systeemmap van windows volledig te legen :wink:

dus ook index.dat enzo en alle cookies :wink:
[/B]

het is gewoon je internet cache, hierin slaat windows gifjes en dergelijke op zodat in het vervolg internetpaginaas sneller geladen kunnen worden, je kan deze dir gerust deleten, het enige nadeel is dan dat de volgende keer als je de pagina opent je weer alle plaatjes en dergelijke opnieuw moet downloaden. en het openen van de pagina dus iets langer duurt.

ja zeg hallo xian, dat weet ik ook wel hoor

ben geen newbie

maar die link van psyduck is wel interessant, zal ik morgen es proberen :slight_smile:

[B]ja zeg hallo xian, dat weet ik ook wel hoor

ben geen newbie

maar die link van psyduck is wel interessant, zal ik morgen es proberen :slight_smile: [/B]

Als je er toch zo prat op ga geen newbie te zijn, dan kende je die link toch al lang want het was nieuws op de cdfreakers mainpage

Vind dat je nogal kort af was tegen mensen die je gewoon willen helpen:(

hmmm ja idd sorry, zal nie meer gebeuren :slight_smile:
ben nogal uitgeschoten, mijn excuses daarvoor :slight_smile:

maar ik kan niet alle links die op de mainpage staan onthouden/bookmarken

heb nu es gedelete zoals in op die site stond en dat is dus gelukt :slight_smile:

250 mb heb ik hierdoor gewonnen :slight_smile:

thx allemaal :slight_smile: