Windows fucked up

vbimport

Dit krijg ik te zien als een cd autorun doet.

"Windows protection error. You need to restart your computer.
System halted. "

Of hij start gewoon automatisch vanzelf op krijg je helemaal niks te zien…

Echt helemaal gek wordt ik hier van iemand een oplossing ?

windows er opnieuw overheen zetten of met een schone installatie beginnen.

heb ik ook gehad.
suck6 ermee

Jeps… opnieuw installeren. heb dit probleem ook gehad, kwam btw door een verotte hardeschijf, bad sectors. Ik zou als ik jou was de harde schijf eerst ook maar ffies op bad sectors scannen met bijv Scandisk. en daarna de boel opnieuw installeren. Natuurlijk is het het makkelijkst als je windows er gewoon overheen zet.

succes

Probeer eerst ff de optie autorun uit te zetten! Dan kan je tenminste verder! :wink:

Dat kan je doen als je rmuis op Deze computer, dan eigenschappen, dan apparaatbeheer, dan kies je de cdrom waar je het bij uit wilt schakelen (bij allebei doen dus) dan ga je naar het 3e tapblad en vink je hier “bericht bij automat…” uit!

GL!

Arg nu fucked windows helemaal op… Elke keer als ik hem opstart krijg ik een blauw scherm wil ik een mp3tje spelen met winamp gaat ie ook weer restarten.

Dit is wreed fucked ik ga nu eerst ff scan met partion magic doen en dan win er opnieuw opzetten…

Thanxxxxx

Hiervoor is maar 1 cure: FORMAT C:/u

hoppa… dat helpt tenminste

en geen windows eroverheen zetten want dan eem je je problemen en fouten enz mee en dat wil je vast niet…

Originally posted by Dee-ehn
en geen windows eroverheen zetten want dan eem je je problemen en fouten enz mee en dat wil je vast niet…

Snap sowieso al nie waarom mensen Windows “eroverheen” installen! Schiet toch nie op! Als je het dan doet doe het dan goed!
Uiteraard heb je je belangrijkste dingen zoals ICQ/favo’s/… natuurlijk weekelijks gebackupped! :wink:

als ik zeg win erop nieuw opzetten bedoel ik natuurlijk vanaf lege hd :).

Maar ik heb dat gisteren gedaaan en nu loopt hij weer als een zonnetje (Teminste voor windows dan hea :slight_smile: ).

Originally posted by Dee-ehn

uhrm… wel leuk en aardig maar ik heb toch al heel wat fouten geëlimineerd door windows er gewoon weer overheen te zetten… en 't is wel zo makkelijk, dus ik zou het toch eerst ff proberen niet geschoten is altijd mis… zeg ik dan maar zo

zoals iedereen al zei, ff format c: /q doen en dan windows clean instaleren…

Originally posted by xian
zoals iedereen al zei, ff format c: /q doen en dan windows clean instaleren…

ow… zei ik dat!!! dacht ut niet :slight_smile: