Windows beveiligen met een inlog

vbimport

Hoe kan ik het beste een PC bij een gezin beveiligen, zodat als je windows start je een wachtwoord in moet geven, en hij dit ook loged zodat ik kan zien wie waar op internet is geweest en wat bekeken heeft.

Ook is het heel erg belangrijk dat je er niet met een key (zoals bijvoorbeeld bij Windows “ESC” langs komt.

Wie helpt mij ??

hihihihih grapig toch !!!
windows heeft geen paswoord !!!
je drukt op anuleren en je komt zo iso binnen!
iemand die ik ken had zijn paswoord vergeten voor zijn verbinding van internet !
ga naar DOS
type:
deltree *.pwl
en zizo !!!
alle paswoorden in windows weg!!!
waarom paswoorden???
bij NT gaat da wel redelijk hoor maar met 98 vergeet het maar !
en zien waar hij op internet gezeten heeft gaat ook nie
want als hij de temporary internet files verwijderd en zijn geschiedenis wist dan is alles weg !!!

op het begin van je start met de pc moet je del klikken staat op het eerste scherm als je de pc aanzet

Onder Windows 98 kun je je systeem beter afschermen. Je kunt dan per loginmaam en password rechten toekennen.

Maar onder windows 98 is het niet zo makkelijk. Je zou daar misschien een speciaal programma voor kunnen zoeken, maar met opstartbare diskette is het vrij eenvoudig te omzeilen, zoals hierboven beschreven.

Ik heb wel ooit iets gezien waar je hele harde schijf encrypted werd, dus ook opstartbare diskette had niet zoveel zin, want dan kon je de gegevens nog niet aan…

Da_Taxman

Jep, maar ik bedoel ook een proggie.

Van esc weet ik

Net zoiets als novell Netware bv.

Futurelock is de oplossing

Daarin kan je iedereen zijn eigen paswoord toewijzen met de overeenkomstige toegangsrechten. Je kan zien wat hij gedaan heeft. De website ken ik niet. Een crack zul je wel vinden.

Veel succes ermee!!

Ik weet terug van welke producent:

Nerds Unlimited

Bootpass geen oplossing? Je moet wel een heel oud bios hebben moet 'ie geen bootpass ondersteunen

hmmmm history kan je vinden met progje Spider normaal url weet ik niet meer maar zelfs na deleten enzow vond ie de urls nog enzow