Windows '98 Second Edition Nederlands gevraagt

vbimport

Hallo,

Wie kan mij een kopie van de nederlandse versie van “Windows '98 Second Edition” leveren? Natuurlijk moet de kwaliteit goed zijn en de prijs laag! Mail me maar even als je hem voor me hebt.

Alvast bedankt,

Arjen Dijkstra

arjendijkstra@hotmail.com

NXS, ben jij dat ?

ja toch, afijn ook al ben je het niet, het blijft beetje errug dom om te vragen naar illegale software en dan je volledige naam erbij te zetten he !

Greetz,

BoDyBaG

Nee, ik ben het niet, maar kun jij hem mij wel leveren?

Ja, het is inderdaad heel erg dom om er op deze manier naar te vragen! Maar voor elk probleem is een optie! Doe het volgende: Plaats een nieuwe topic met de volgende inhoud: “ik heb een probleem: ik heb de originele W98 SE cd maar, ik wil een copy ervan maar het lukt niet om hem te copyeren dus kan iemand mij een copy leveren zodat ik een copy van mijn eigen W98 SE cd heb!” of zeg dat je originele cd stuk is dus nu geen backup meer kunt maken dus of iemand er een voor je heeft zodat als er een keer naar gevraagd zou worden (ik weet niet door wie?!), dat je dan kan zeggen dat het een copy is van je origineel dus niet illegaal! Plaats dit in je topic en dan kan het wel eens zijn dat iemand wel serieus reageert!
Good Luck! (en tot ziens)
ps. vergeet niet dat je eigenlijk niet nl mag schrijven!!!

Hallo Arjen

Je hebt mijn email want ik heb je covers gezonden, dus als je win 98 se nl wil [goedkoop] mail mij.

Oke, Oke, sorry jongens en bedankt voor de TIP! Ik zal er de volgende keer om denken.

Ruff-next_gangsta, ik heb je e-mail niet meer, dus zou je even een e-mail naar mij willen sturen (arjendijkstra@hotmail.com) en dan even de manier van betalen, prijs inc verzendskosten enz zeggen?

Alvast bedankt,

Arjen Dijkstra

Arjen, sukkel verander dan ff je naam!
Onze goeie vrienden bij de Stemra/BSA kunnen alles maar dan ook alles natrekken!
Greetz…

Hitbits is taking you to a second sky!