Windows 7

vbimport

wie wil mij helpen met windows7 op laptop willen of tips willen geven waar ik het kan halen

Misschien kun je iets duidelijker zijn?
ALs je wilt weten waar je het kunt kopen, dan adviseer ik je om bij de diverse webshops te kijken. Hier heb je een goed overzicht van de versies en de prijzen in diverse webshops: http://tweakers.net/pricewatch/cat/809/software-en-supplies.html

Als je wilt weten hoe je het op je laptop kunt installeren, dan is het handig om te weten wat voor laptop je hebt…hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Kijk even in je inbox marjan

Het kan geregeld worden.

@Tax: Niets illegaals uiteraard :smiley:

grtz Dúnedain

hmmmzz,

ff frustie kwijt hier :a :a, dus niet om ff tegen dood paard te schoppen :disagree:

@Marjan: Als je iets wil hebben en het wordt je aangeboden lijkt reageren me het beste… :stuck_out_tongue: Vraag anders duidelijk om welke oplossinge het gaat. Als je het wil hebben op een manier die illegaal blijkt te zijn. krijg je vanzelf het antwoord dat je niet wil horen. Waarom wil iedereen een oplossing maar als ze die krijgen wordt er niets mee gedaan…

@ Tax : Je kent me :bigsmile: dus je weet dat ik niets illegaals gedaan heb lol. Ook niet via een PB. Daar bied ik haar een bedrijfsmatige oplossing aan maar die snap je wel denk ik…

Et Ergo

Ze willen allemaal wat maar het mag bijna niets kosten of liever helemaal niets. Maar het moet wel functioneren naar behoren. En ik ben met jullie allemaal eens dat ontwikkelen (TE VEEL) geld kost, maar sommige dingen zijn en blijven goed als je er voor betaald. Sommige dingen dan…

grtz Dúnedain