Windows 2000 opstarten

vbimport

Ik heb Windows 2000 op een NTFS-partitie geinstalleerd. Hij start in het begin goed op, maar Windows ME startte niet op. Daarna heb ik SYS C: ingetypt en waarschijnlijk heeft ie de MBR gewist en kan ik Windows 2000 niet meer opstarten.

Wie weet hoe ik die MBR weer kan terugzetten, zodat ik Windows 2000 weer kan opstarten?

Ik heb met PartionMagic en BootMagic geprobeerd, maar dat gaat helaas niet. Bij PartionMagic staat een * voor de NTFS-partitie. Unhide verschijnt niet, wel hide.

Je laat je computer op booten van cd-rom(Windows2000) je komt nu bij het scherm Welkom bij Set-up dan druk je R,enter, dan druk je weer op R,enter en dan klik je op F,enter als je nu een Noodherstediskette hebt klik je op Enter anders klik je op L en dan op Enter dan zou het weer goed moeten komen .
Succes en de groetjes

De setup vraagt om een noodhersteldiskette die ik niet heb. Ik heb wel 4 opstartdiskettes, maar dat is het zelfde procedure als van de cd-rom.

Originally posted by Night Hawk

als je nu een Noodherstediskette hebt klik je op Enter ANDERS klik je op L en dan op Enter dan zou het weer goed moeten komen .
Succes en de groetjes

Even bovenstaande goed doorlezen (ANDERS klik je op L en dan op Enter dan zou het weer goed moeten):wink: