Windows 2000 afsluiten

vbimport

Hallo

Ik heb sinds kort het volgende probleem als ik mijn PC wil uit zetten gaat alles goed tot het punt dat hij eigenlijk moet stoppen start hij weer opnieuw op weet iemand wat ik hier aan kan doen ?

Gr Cord

Ik heb dit probleem ook gehad met de computer van een klant:) met WinME erop…
2 ATX voedingen getest…
voeding 1-> WinME sloot af, zet computer uit, niet meer aan te krijgen
voeding 2-> WinME sloot af en rebootte het sys…

Oplossing:
format c:
cd\win98
setup

misschien eens op de site van je moederbord leverancier kijken voor nieuwe ACPI drivers
en kijken of ACPI in je bios ook wel op enabled staat…

Maakte allemaal in ME nix uit 4 uur eraan geklooid zonder resultaat!

Me ma d’r pc kreeg dit prob ook is! Heb toen, omdat het toch al moest, maar ME opnieuw erop gepleurd en toen was het uiteraard over!!! :wink:

het gaat hier om windows 2000 pro er moet toch ergens een reden zijn dat hij dit gaat doen?

Gr Cord

Misschien heb je hier iets aan? (De oplossing van Robshoek)

http://borg.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=28314

Vreemd dat jullie deze problemen hebben, ikzelf heb dit probleem nog nooit gehad (dit will ik ook zo houden ook)

Ik update altijd de bios van mijn moederboard als er iets niet goed is.

En als ik niet meer kan updaten dan gaat ik meestal over op formateren!

Originally posted by ZeroCool-NL
[B]Vreemd dat jullie deze problemen hebben, ikzelf heb dit probleem nog nooit gehad (dit will ik ook zo houden ook)

Ik update altijd de bios van mijn moederboard als er iets niet goed is.

En als ik niet meer kan updaten dan gaat ik meestal over op formateren! [/B]

Een update van je moederbord’s bios is natuurlijk nie altijd de oplossing hè! :stuck_out_tongue:
En dat het bij me ma toen ooit is gebeurd is is te verklaren want me ouders zijn best wel leken enzo! :wink:

Dat jij al na het updaten van je bios al gelijk overgaat op formateren is eigenlijk wel net zo’n aktie als me ouders zouden doen! Als ze zouden weten hoe dat zou moeten dan! :stuck_out_tongue: haha!