WINdoos XP en Blackcombe

vbimport

Gegroet,

Ik ben tot het besluit gekomen om vanaf vandaag only en alleen Linux Boxen te draaien.

Ten eerste:Weten jullie waarschijnlijk al,maar Uncle Bill is van plan om in Windows XP(AKA Whistler) een anti-piracy key in te bouwen,-is al actief in Beta2- die je 14 dagen de tijd geeft om te reggen,via phone of net.
Dit sux al.

Ten tweede:Wanneer we eindelijk min of meer gewend gaan zijn ,komt rarara…Win Blackcombe uit!

When will this ever end?

Indien je Win2000 hebt gekocht,begin hem al weg te smijten.It’ll be worthless in about 1 year,en dit is wishfull thinking.

Suddenly it all makes sense…BSa…en dergelijke…

Dit gezegd zijnde…anyway…no further comment.
Over en uit…

Ave!

Ten eerste: Er is al een universal key op het internet te vinden voor XP.

Ten tweede: Had je nu nog liever met Windows 3.11 gewerkt dan???

Als je Windows idd zo ontzettend kut vind, is het maar goed dat je besloten hebt om Linux te gebruiken! Dus je belooft nu nooit meer iets te gebruiken van Ome Bill???

Brave borst! :wink:

[b]Dutch only here!

enkel nederlands hier![/b]

I don’t get it!? :confused:

Pijnlijke maandstonden…

Nederlands genoeg sysop?

Ave!

nederlands, ok

Geen probleem.
Maar je wist al mijn posts.

Die bij de weg al weg waren vooraleer ik je op mijn dak kreeg.

Ave!

niks gewist, enkel datgene dat geen ned was, rest mag blijven staan, is standaard procedé hierzo

Ieenderdeeeed,maar ze zijn zo wel effe zinloos geworre.

Ave!(of mag dat ook niet)

Maak aub uw keuze

a)Salut!
b)De Mazzel
c)Salut en de kost
4)Tot ziens
5)Vul zelf in

dutch only?

damn i’m at the wrong place then, as I hate the dutch language :wink:

at least the proper dutch language =)

not the dialects :slight_smile:

gewoon ff talen mixen is leuk, engels en NL door mekaar prate enzo :slight_smile:

Inderdeed mijn reet.

UberSysop heeft dat uitRukkelijk verboden.

Dit gezegd zijnde hou ik verder mijne smoel.

Ah,en bij de weg,niets gewist? 50 percent,of moet dat zijn 50 per honderd stond in het engels.

Ave!

Okay, als het dan toch in het NL moet…doe het in leesbaar en begrijpelijk NL aub! :slight_smile:

En ik ben dan geen moderator maar toch jij heb nou ongeveer 4 of 5 ANTI microsoft threads geplaatst maar wist jij wel dat als M$ er niet was geweest had jij nu waarschijnlijk nog niet eens geweten dat er Linux bestond ofzo dus had je helemaal geen OS gehad. Of apple moest de wereld dan in zijn greep hebben.

Dus een beetje anti M$ kan wel maar je maakt er wel een potje van.

Originally posted by hcosta
[B]Inderdeed mijn reet.

UberSysop heeft dat uitRukkelijk verboden.

Dit gezegd zijnde hou ik verder mijne smoel.

Ah,en bij de weg,niets gewist? 50 percent,of moet dat zijn 50 per honderd stond in het engels.

Ave! [/B]

ach, maar jij deed constant 75% engels 25% dutch

dat hoort hier niet

Ok dan,

a)denk eerder dat het ongeveer 57 % was.En bij de weg nogmaals,hoeveel mag hier wel…40-60?Eerst zeg je dat het niet mag,dan weer wel maar niet zoveel,dan heb je nog die handtekening,die in het engels staat.Ja maar,nu kan ik ook niet meer volgen zenne!

b)ik wist niet dat een “potje” humor anarchie was.Bij de weg,hoeveel weegt dat zo´n potje?En dat van “ik ben dan geen moderator”,godzijdank,anders had je mij waarschijnlijk al in den bak gestopt.Enne…spooky…inderdaad de juiste epitheton ornans.

c)Je hebt gelijk,ik was liever met mijn zx81 1K ram,uitbreidbaar tot 16K blijven zitten.Ik ben nu eenmaal romantisch.

d)Vanaf nu alleen maar ABN. Weet eerlijk gezegd niet wat er onduidelijk en/of onleesbaar was in 1 van mijn posts.Gelieve mij te quoten,dankuwel.

Ave!en Uit

Enne jongens,

Als je dan toch bezig bent, maak de volgende replies iets “stouter” als je mij wil “pesten”(groeten aan BloemPot).Want van dit val ik nu echt in slaap.

Enkele ideen:

a)Gij vuile buitelander,wie denkte gij woel dagge zijt?

b)Voor ne newbie hedde gij wel ne grote bek zenne!

c)Vul zelf in

Ave!

in je signature ben je vrij in wat je daarin inzet, zo lang het maar niet racistisch is ofzo

wat betreft dat engels
er waren een paar topics bij van jou die volledig in’t engels waren, en dat hoort niet op ene nederlandstalig forum

sommige mensen gebruiken het engels hiere, omdat iets uit te drukken ofzo, omdaar meer betekenis aan te geven ofzo en we weten ook doorgaans waar dat voorkomt, maar wanneer bijna 90% van de topic in’t engels is, dan gaat ie onherroepelijk toe, en wordt je topic ge-edit en krijg je de mooie zin "dutch only te zien.

Indien je een regelmaat hebt daarop dan wordt je verwijderd uit het cdfreaks bestand :wink: maar dat gebeurt pas bij heel erge/irritante gevallen, voorlopig ben je dus veilig, maar letter in’t vervolg aub een beetje op.

No hard feelings :wink:
ok?

10 voor taal.

Herriner ik me nog van mijn jeugd in Belgie.

Ave!en begrepen.