Win98se US gezocht

vbimport

ik wil graag WinXP installeren vanaf Win98se (nl) (niet upgraden) maar zoals bekend is dat niet mogelijk, het kan volgens mij wel met de US versie van W98, alleen heb ik die niet (edonkey, bearshare & morpheus al gezocht)

weet iemand waar ik um zou kunnen downloaden?

alvast bedankt

Je kunt XP ook zonder windoos installeren!

Maar mocht je helemaal niets vinden dan zal ik eens gaan zoeken en hem op een ftp/fxp of mijn irc file server dumpen!

Originally posted by Sorcerer
[B]Je kunt XP ook zonder windoos installeren!

Maar mocht je helemaal niets vinden dan zal ik eens gaan zoeken en hem op een ftp/fxp of mijn irc file server dumpen! [/B]

yups weet ut, alleen sommige progies werken niet onder XP (Asus Live, Kazaa geeft probs) en vind ut wel handy, 2 besturingsystemen op me hdd’tje)

ben nu middenin een reinstall (moet 1 pc samenstellen voor FTP and webpage) flot niet erg, maar goed.

Bedankt alvast he, ik neem het aanbod graag aan!

:slight_smile:

Ok, ik zal hem eens opzoeken en op mijn ftp gooien!

Of heb je zelf een ftp? Ik zit nog al zonder hd space op de mijne, ik maar 800GB en dat is vrij snel vol! :frowning:

If so, laat het me ff weten dan zal ik hem wel uppen! :smiley:

[B]

ik maar 800GB en dat is vrij snel vol! :frowning:

[/B]

LOL :stuck_out_tongue:

Originally posted by SoulShower
yups weet ut, alleen sommige progies werken niet onder XP (Asus Live, Kazaa geeft probs) en vind ut wel handy, 2 besturingsystemen op me hdd’tje)
Ik heb geen Kazaa draaien, maar Morpheus (= precies hetzelfde, maar dan zonder spyware) en het loopt als een trein… wat zeg ik? Twee treinen! :smiley:

Sorcerer bedankt alvast, ik zal zo snel mogelijk een FTP open zetten (had ik al maar heb nu een andere pc server gemaakt, ben ik nog lang niet klaar mee, maar ik kan weer internetten) ik zal je ffies pmen zodra ik een ftp-er heb draaien… dan kun je zelf ook het e.e.a. binnen halen.

Spyware? ik heb eerlijk gezegt nooit iets gevolgd wat betreft Spyware, maar kom ut nu zo vaak tegen… Morpheus geeft pas na een paar keer gebruikt te hebben een error (iets van een ip die word doorgegeven ofzo) heel vaag,maar he Azrael hoe kom ik van die “spyware” af? zou dat het probleem zijn?

Spyware? ik heb eerlijk gezegt nooit iets gevolgd wat betreft Spyware, maar kom ut nu zo vaak tegen… Morpheus geeft pas na een paar keer gebruikt te hebben een error (iets van een ip die word doorgegeven ofzo) heel vaag,maar he Azrael hoe kom ik van die “spyware” af? zou dat het probleem zijn?

Dan lees dit maar eens

Get rid of spyware now!
Download the most recent version of our award winning, free multi spyware removal utility.

http://nbf.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=36160
:smiley:

ah bedankt Night Hawk :slight_smile: uhm denk wel dat dat het probleem al die tijd was… ikke zeker installeren want ik kan me favo mp3’tjes niet meer vinden :smiley:

Sorcerer bedankt alvast, ik zal zo snel mogelijk een FTP open zetten (had ik al maar heb nu een andere pc server gemaakt, ben ik nog lang niet klaar mee, maar ik kan weer internetten) ik zal je ffies pmen zodra ik een ftp-er heb draaien… dan kun je zelf ook het e.e.a. binnen halen.

Heb overigens die CD gevonden dus kan hem gaan uppen!
Zal ik er ff een iso’tje van maken of een clonecd image?

[B]

Heb overigens die CD gevonden dus kan hem gaan uppen!
Zal ik er ff een iso’tje van maken of een clonecd image? [/B]

heel tof :slight_smile:

wat jij het makkelijkst vind, clonecd heb ik zo geinstalleerd maar CDRWIN is een vast onderdeel (dus het liefst een binnetje, hehe)

trouwens had ik vandaag bijna de hele dag geen internet (weer dankzij chello) “een hikkende hub” was de verklaring… dus de verbinding zal af en toe voor uren wegvallen :frowning:

heb je nog wat nodig (goed FTP progie ofzo?)

nou alvast bedankt he

ik pm je zodra ik een FTP-er open heb staan. :slight_smile:

als ik het goed begrijp wil je xp naast win 98 runnen???
waarom zou dat niet kunnen naast win 98 nl?? je kan xp toch gewoon installeren vanaf 98 en dan aangeven dat je een clean install wilt op een andere patitie??? of ik moet het helemaal verkeerd begrijpen en wil je dat ding op dezelfde partitie??? :S

iig ik heb win98nl win2000 proserver(doe er niks mee maar moet voor school) en win xp alledrie naast elkaar runnen.

[B]

heel tof :slight_smile:

wat jij het makkelijkst vind, clonecd heb ik zo geinstalleerd maar CDRWIN is een vast onderdeel (dus het liefst een binnetje, hehe)

trouwens had ik vandaag bijna de hele dag geen internet (weer dankzij chello) “een hikkende hub” was de verklaring… dus de verbinding zal af en toe voor uren wegvallen :frowning:

heb je nog wat nodig (goed FTP progie ofzo?)

nou alvast bedankt he

ik pm je zodra ik een FTP-er open heb staan. :slight_smile: [/B]

Oeps… Probleempje, ik zag net pas dat ik alleen de nl versie heb!
Ik heb de us niet, en kan hem ook zo snel niet op inet vinden!

Sorry, maar ftp proggies heb ik genoeg! :slight_smile:

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

jammer jammer, nouja niets aan te doen, ik ben nog steeds aan ut zoeken naar Win98SE US versie (iig engels)

enne, Tha_Stranger, idd ik wil Win98se naast XP hebben op zelfde partitie (lukt niet met NL versie maar wel US) maar goed nieuws, hoop ik, ben momenteel bezig om de nederlandse XP te downen :smiley:

[B ben momenteel bezig om de nederlandse XP te downen :smiley: [/B]

Waar ?

chello’s newsgroup, nu maar hopen dat deze geen fake is (had ik al eens, maar ben van ze gewend dat ze nooit dezelfde grap 2 x uithalen)

Als dat nu de goede versie blijkt te zijn en je bent genegen om hem naar mijn ftp te uploaden zou ik je zeer dankbaar zijn.
Groetjes

:smiley:

Maar dat is fijn jongens! Ik wil dan ook wel meegenieten wat betreft download-pret! :smiley: (gerse smiley!)

Originally posted by Azrael
Maar dat is fijn jongens! Ik wil dan ook wel meegenieten wat betreft download-pret! :smiley: (gerse smiley!)

Als SoulShower genegen is hem te uploade naar mijn Ftp ben ik genegen om mijn Ftp voor mede freakers open te gooien.:slight_smile:
PS
Als we dit met een paar man doen is die zo rond gegaan.

kijk dat zijn nou nog eens goede ideeen.

maare shoulshower, ik lees heel vaak dat mensen via newsgroepen alles downloaden, maar al die nieuwsgroepen kan ik nooit vinden. is dat preovider restrickted ofzo???

leg het me anders ff uit wanneer je een keer tijd hebt ofzo.