Win95 & K6-2 350+

vbimport

Hallo, een vraag, weet niet of ik het nou bij soft- of hardware questions moet zetten, maar ik denk eerder hierbij… Goed, ik heb een AMD K6-2 450 MHz (:rolleyes:, ik weet het, maar misschien dat er binnenkort verandering in komt :p) en ik wil windows 95 installeren, maar krijg steeds die gore beschermingsfout melding. Nu weet ik dat win95+k6-2 >350MHz niet samen gaan, en dat die melding klopt, maar wanneer het werkt zou het goed moeten werken, nu heb ik het al zo vaak gedaan (rebooten) maar ik krijg steeds weer die melding… Er is een “patch” en ik heb hem ook al heel tevreden staan downloaden, maar ja, als je niet in windows komt, kun je niet veel met een windows prog’je…
Nou wou ik weten of iemand hier ervaring mee heeft, of niet, boeit eigenlijk niet, en of diegene weet hoe ik op een of andere manier in windows 95 kan komen om die patch te laden, veilige modus en die andere opties werken ook niet

Greetzzz…
ZKHbaldo

PS. Oh nou schiet me net te binnen dat ik misschien de boel kan foppen door met moslo mijn systeem op 200 MHz oid te laten lopen, zal het gelijk even proberen, reply wel als het is opgelost.
Greetzz

Nou, win95 + kabel up and running, had dus geen hulp nodig, maar had ook wel verwacht dat er amper replies zouden komen… want wie wil nou windows 95 op z’n computer hebben… ik :slight_smile: Ik ga zo maar es even internet explorer upgraden, v 3.0 is ook niet alles

http://www.amd.com/products/cpg/k623d/win95_update_k6.html

Originally posted by Metallian
[B]http://www.amd.com/products/cpg/k623d/win95_update_k6.html

[/B]

Precies, die had ik ook al voordat ik win95 erop wilde zetten, alleen het probleem was dat ik het in windows moest openen, daarvoor moest ik eerst in windows komen, wat dus steeds maar niet lukte… Pfffff… Krijg over zo’n anderhalve maand een nieuwe computer… Smerige K6-2 met een vies PC-Partner Supersocket7 mobo… bah, dat wordt mooi een 1,2 (of hoger) Athlon met MSI K7T Turbo en GF2 GTS… ieeetttss beter :stuck_out_tongue:

Greetzzz…
ZKHbaldo