Win2000 prob

vbimport

Ik las dat mooie berichtje van Domi op de newspage en d8 ik zal dat progje Insektor ook eens proberen nou na installatie ik Operation Flashpoint ff gepatched PERFECT!!! :wink: gebrand daarna doet ut prima MAAR nu heb ik geen DVD rom meer windows brabbelt bij de eigenschappen van de rom iets van error code 19 (your registry may be corrupted) gaap maar toch ik dat prog er weer af gepleurd reboot nog geen dvd, dvd geuninstalled reboot windows zegt nieuwe hardware gevonden, DVDrom word geinstalleerd daarna dezelfde melding dat registry corrupted dingie, aha ik denk dan maar zelf in register gaan lopen kutten dus beetje aan het zoeken geweest paar dingetjes aangepast (op een goeie manier) reboot weer dvd gevonden maar weer de zelfde K*T melding. Heeft een van jullie dat prog ook al geprobeerd (domi ofzo) en ook problemen gekregen. Het vreemde is natuurlijk wel dat mijn cdrw (sony) het nog steeds doet dus het is echt ALLEEN mijn DVDrom speler die wieberen is.

Laat me ff weten wie er een oplossing heeft en/of een emailadres van die gasten die dat prog gemaakt hebben want dat staat dus weer eens niet op de site.

laterzzzzzzzzzz

Sluit even uit dat het niet aan de DVD speler ligt door hem even in een andere pc te hangen.

Heb ik gedaan maar DVDrom speler is OK nog iemand een IDtje???

Nee dan is ie ook niet online maar zoals ik het zie is hij wel geinstalleerd want hij staat wel gewoon bij apparaatbeheer maar daar staat er een !tje bij en zegt windows dat mijn register misschien corrupted is en daarom kent ie geen driveletter toe

nee idd ik heb geen backup van regestry gemaakt in het begin maar dat met die kabels en ff opnieuw aansluiten zal in vanavond ff proberen thanks en ik zal ff dat proggie melen naar jou