Win2000 of toch gewoon win98

vbimport

Gebruik momenteel win2000 maar zit er heel hard over te denken om toch maar weer terug te gaan naar win98.Is win2000 werkelijk zoveel beter, en wat gebruiken jullie.

Ik heb w2000 er precies 15 minuten op gehad en daarna snel weer erafgeflikkerd, maarja ik doe alleen maar spelletjes, dus ik weet niet hoe het zit met de netwerkstabiliteit van 2000. Ik kon ook nergens de goede drivers vinden voor 2000. Tot die er zijn ga ik lekker verder met 98, dan crasht hij maar een paar keer meer…

Heb gewoon allebei geïnstalleerd staan!

Maar gebruik je ze ook beide, anders is het een waste van de space ( jaahaa !! )

Windows ME en ben best tevreden

dual boot systeem

beide win2000 voor apss ( office , bankzaken , boekhouding enz.)

win 98 voor spelletjes en internet

gr

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Rage:
Maar gebruik je ze ook beide, anders is het een waste van de space ( jaahaa !! )<HR></BLOCKQUOTE>

Zoals carvedude2000 al zei!

Tja, niet alles is te doen (of lekker mee te werken) onder Wintendo 2000… Dusse, gewoon een dual-boot gebruiken…

Sommige programmatjes hebben (nog?) geen windows 2000 variant en DOS-spelletjes werken erg vaak niet goed onder Windows 2000 Ik wel er toch af en toe een spellen . Dus gewoon Dual-booten.

Gebruik al vanaf beta 2 Win2000, het is VEEL stabieler en zeker sneller als win98.
Ook de games zoals Q2 en 3, Unreal en UT, SOF, Daikatana, Halflife werken perfect, BETER zelfs als in win98se.
Het enigste wat een nadeel van w2k is dat de drivers ALTIJD achterlopen op w98, vaak werken vele kleine proggie’s niet onder w2k die wel heel handig kunnen zijn.
En dos?!?! wat is dat LOL
Voor mij geen w98 meer, denk eerder winME.
Maar Windows2000 rulezzzz zeker met gaming.

Bert.

Als het niet voor te gamen is is Linux aan te raden, ik er vier op staan Windows 98, Windows NT 4.0, Windows 2000, Linux.
Als je Linux gebruikt : beter even testen met een oudere pc. Linux gebruikt een andere bestandsindeling (i.p.v. FAT16/32) !

Jaaa, linux

Ik heb niet veel klagen over mijn Microjunk Windoze Doesn’t Workstation op het werk. Maar geef mij toch maar den 98se veel flexibeler!

voor stabiliteit moet je volgens mij echter bij windows2000 of Beos zijn. Linux is geweldig, alleen zouden ze in plaats van 100 verschillende kernels te maken, eens één deftige gebruiksvriendelijke interface moeten schrijven! (vb: Ik, als leek, wou gewoon de resolutie van mijn scherm aanpassen. Na heel de interface, control panels enz. af te zoeken vernam ik van een collega dat je dit enkel kon door CTRL-ALT-PLUS/MIN (of zoiets) te doen. IS DAT HANDIG?)

Hebben hier op school win2000 geinstalleerd als netwerkserver(Erg leuk om systeembeheerder te zijn op school met JaXX)
Werkt erg goed. Beter dan winNT4 wat we eerst hadden.

Ik eehh… *schaam , schaam * heb maar een 4 Gig Hd. Ik zit een beetje te wachten op een voordelige grotere schijf , maar ze hebben alleen nog maar 5400 rpm en ik wil een 7200…Dus Windows 98 is dan toch het beste ( voor spelletjes dan? )

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Rage:
Ik eehh… *schaam , schaam * heb maar een 4 Gig Hd. Ik zit een beetje te wachten op een voordelige grotere schijf , maar ze hebben alleen nog maar 5400 rpm en ik wil een 7200…Dus Windows 98 is dan toch het beste ( voor spelletjes dan? )<HR></BLOCKQUOTE>
Wat vind je duur dan? Ik vind de schijven tegenwoordig best wel cheap!
vb. vorig jaar heb ik nog een 9.1 gb 7200rpm gekocht voor f430,- en nu heb je voor dat geld een 20 gb 7200rpm (heb ze wel een gezien dan!)
Anders moet je maar eens bij www.tweakers.net kijken onder ‘Pricewatch’!

Laters! (echt heet buiten!)

Mooi, dan zal ik er eens even eentje aanschaffen… In Den Bosch, waar ik nu woon, hebben ze helemaal nergens meer op voorraad ( 7200rpm) dus ze zullen wel eerst die 5400rpm kwijt moeten of zo…
Stelletje kapitalisten!!!

[This message has been edited by Rage (edited 21 June 2000).]