Win2000 Install Problemen

Bij het installeren van Win2000 krijg ik een vreemde kreet naar mijn oren toe gegooid, kan dit een driver probleem zijn of is het iets anders…

Dit krijg ik :
K_Mode_acception_not_handeld, Beginning dump of physical memory…

De machine draait wel met Win98, Win98 Se, WinME…

Kan iemand mij helpen…

Greetz Madmax

Madmax

om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee, maar wat ik zou proberen is:
-een andere versie van windows 2000 (heb je final of beta?)
-harddisk fdiskken en ff 1 grote partitie aanmaken
-van fat naar ntfs of andersom gaan
-met je bios instellingen spelen

verder zou ik het ook zo 123 ff niet weten!

greeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzz + succes

Zowel de Beta en de Final doen het zelfde…

Maar toch bedankt…

Madmax

Misschien is het iets om te kijken of je machine in staat is windows 2000 te draaien
(hardware matig)

probeer het eens hiermee http://www.microsoft.com/windows2000/upgrade/compat/default.asp

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by madmax:
[b]

Dit krijg ik :
K_Mode_acception_not_handeld, Beginning dump of physical memory…

De machine draait wel met Win98, Win98 Se, WinME…

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik heb precies hetzelfde probleem!
mijn config
asus k7V
athlon 700
128 mb 133 mhz
asus 6800 dlx
sb live 1024
10/100 mbit netwerkkaart

bij mij is het zo: Na het installeren kom ik gewoon op de desktop, alleen zodra ik opnieuw opstart loopt tie vast met dezelfde foutmelding.
welke hardware configuratie heb jij?
als je een oplossing heb gevonden wil je het hier dan posten?

Ik denk dat het ligt aan NTFS probeer eerst Win98 SE en daarna Win2k. Je moet wel 2 partietes maken. En Win2k moet je op FAT32 net als Win98 SE. Dan zal het waarschijnlijk wel werken

Greetz,
TNT Bomber

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by TNT Bomber2:
[b]Ik denk dat het ligt aan NTFS probeer eerst Win98 SE en daarna Win2k. Je moet wel 2 partietes maken. En Win2k moet je op FAT32 net als Win98 SE. Dan zal het waarschijnlijk wel werken

Greetz,
TNT Bomber[/b]<HR></BLOCKQUOTE>
Ik heb W98se op ‘C’, Fat32 en W2K (final Pro)op ‘D’ ook Fat32! Bij mij draait ie gewoon!
Dus ik zou zeggen: probeer dat eens!

Good luck!

Heb ik al geprobeerd jongens ntfs of fat maakt niet uit…

Heb er nu maar Windows ME opgezet…

Maar bedankt voor jullie tips…

Madmax

[This message has been edited by madmax (edited 16 June 2000).]

jongens misschien weten jullie een oplossing van dit probleem.
ik heb de cd van win2000(NT) erin ik start de computer op alles doet het goed behalve na et partities maken dan wil die niet meer verder gaan naar het windows gedeelte hij blijft maar terug komen bij et venster met druk op een toets om verder te gaan op cd. en als ik dat doe kom ik bij het blauwe venster om patities te maken raar of dom van mij? als iemand het weet laat het mij weten via een mailtje alsjeblieft :

all_coppers_are_bastards_@hotmail.com

:sad: look at this little piglett> :cop:

hulp komt als geroepen op dit moment

Blijf gewoon van die toets af! Je moet niet verder van de CD maar van de HD :wink: