Win2000 bootable maken

vbimport

kan je dit ook zelf doen?? Heb nml 2 win2000 liggen maar van beide missen zijn een paar bestandjes beschadigd (wel andere) wil nu de 2 tot 1 goede maken maar hoe krijg je win2000 bootable??

weet iemand dit? plze let me know

Heb je het nou over 2 cd’s of 2 partities waar beschadigde installaties op staan?!
Als het om CD’s gaat dan is dit vast wel mogelijk; moet je alleen wel weten wat goed is en wat niet!
Als het om partities gaat zou ik gewoon alles ff opnieuw installen! De kans dat het gaat werken is klein! :wink:

Het gaat om cd’s! en heb al een goede complete win2000 op HD staan alleen het bootable maken hoe doe ik dat (dus een cd, waarvan de installatie begint als ik de computer opnieuw opstart)??? ik kan geen win98 bootupbestanden erop zetten :rolleyes:, maar welke bestanden dan wel???

Weet niemand dit?? Kan iemand die een goede werkende Window2000 Pro UK (bootable) heeft mij anders ff mailen of pm’en???

Originally posted by NitroX
Weet niemand dit?? Kan iemand die een goede werkende Window2000 Pro UK (bootable) heeft mij anders ff mailen of pm’en???

Ik heb Win2K Pro nl wel liggen…

ik ook, maar de UK versie??