Win-xp

kan je met win-xp ook gewoon games enz draaien net zoals b.v
win98se me…???:confused:

Jep.
Windows XP is het samenkomen van WIndows2000 en Windows ME.
De stabiliteit van WIn2k en de multimedia mogelijkheden van Windows ME

Als ik het goed begrepen heb.

http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/home/top10.asp

of deze link naar de expertzone:
http://www.microsoft.com/windowsxp/expertzone/articlelinks.asp

Er zijn wel problemen met VooDoo kaarten…

Mjah, winxp roeleert best wel t.o.v win98 :slight_smile:

En je kan er alles mee spelen, Voodoo kaarten geven idd wel wat probs met glide en opengl (worden verder wel gewoon goed herkent enzo) maar er zijn drivers voor (niet officiële) maar daar moet je goed voor zoeken. In het hardware forum in een thread van mij staan goeie drivers…

Dus… Ik zou zeggen, installeren !

maak niet uit of je de home of pro versie neem.?"

nee , want je koopt ze toch niet

nee dat doet er niet toe, de pro versie is alleen wat uitgebreider dan de home versie!

het verschil zit hem alleen in de opties voor netwerken e.d.

En…als een game nog niet goed werkt kan je het altijd emuleren in een Win9x of Windows 2000 omgeving!!:slight_smile:

Nou,

volgens mij maakt het wel degelijk uit of je de HOME of PROF versie neemt.

Ik heb de PROF versie geinstalleerd, en mijn games liepen op sommige momenten toch wat trager.
Ik zal binnenkort de HOME versie eens gaan proberen.

MS raad trouwens ook aan om de HOME versie voor Games te gebruiken. Waarschijnlijk omdat in de PROF versie teveel andere zooi meedraait (zoals meer services ed.)

ik draai de pro versie en het is aan geen kanten gelukt om paris-dakar rally aan de praat te krijgen, ook niet in compatibilitie mode.

Het begin filmpje begint en daarna vlieg ik terug naar windows.

Iemand een oplossing??

Ja. Een dual boot maken met bijv Win98se…

Hey Snowie,

Is misschien maar goed ook, want dat spel zou verboden moeten worden… Wat een drama dat spel… het idee is leuk, maar de afwerking is wel heel erg slecht.:mad:

Er zijn wel problemen met VooDoo kaarten…

Hoezo bij www.voodoofiles.com staan er zat updates.
Ik heb zo juist de driver binnen gehaalt voor mijn voodoo 3500 en ze werken perfect, zelfs mjn tv out functie werkt weer.
Dus effe zoeken en er zijn geen problemen meer ok het duurt misschien wel effe maar eh ze komen er wel.:stuck_out_tongue: