Win xp

vbimport

kan iemand mij aan de crack van win xp build helpen.
en ja ik heb gekeken bij http://kickme.to/winblowz98

en nee ze konde me niet helpen de link was dood

Originally posted by bmad
[B]kan iemand mij aan de crack van win xp build helpen.
en ja ik heb gekeken bij http://kickme.to/winblowz98

en nee ze konde me niet helpen de link was dood [/B]

build… welke build?.. crack… welke crack?

Ik kan je wel aan een serial van een corporate release helpen… als je dat soms zoekt…?

sorry mijn fout het gaat om build 2462 en de crack om de evaluatie en activatie periode te om zeilen

sorry mijn fout het gaat om build 2462 en de crack om de evaluatie en activatie periode te om zeilen

Daar kan ik je helaas niet aan helpen!

Maareuh waarom gebruik je zo’n stoffige beta versie als er al een final is?

je mag een gegeven paard niet in de bek kijken;)

Toch zou ik als ik jou was gaan kijken voor de laatste nieuwe versie want die versie die je nu gebruikt zit niet alles in of werkt niet goed.
Groetjes

Originally posted by Night Hawk
Toch zou ik als ik jou was gaan kijken voor de laatste nieuwe versie want die versie die je nu gebruikt zit niet alles in of werkt niet goed.
Groetjes

Mee eens!
Ik draaide eerst 2505 en nu de fin… wat mij beter bevalt! :slight_smile:

en nee ze konde me niet helpen de link was dood

Dan kan ik je ook niet meer helpen. Ik heb net ff naar die link gekeken maar de crack is niet meer aanwezig op Geostadjes:(.
Maar vraag gewoon ff een nieuwe build op. Je kan ook een trial vragen bij mickeysoft volgens mij.:slight_smile: En danne crack je die gewoon ff!! Hehehe :stuck_out_tongue:

Originally posted by Night Hawk
Groetjes

vrijwilligers? :stuck_out_tongue:

vrijwilligers? :stuck_out_tongue:

Heb em wel, maar kan em een beetje moeilijk gaan mailen naar je met m’n ISDN lijntje! :stuck_out_tongue:

moet kunnen dan ontvang ik hem wel met mijn ISDN lijntje :stuck_out_tongue: