Win xp: IE en Outlook lopen steeds vast

hey,

Ik heb een vraagje hoe komt het dat als ik op een toets klik in internet explorer of outlook hij steeds vast loopt.
Als ik met de muis klik dan geeft win geen foutmelding

greetzzzz

en als je met een toets dubbel klikt?? :confused:

maak je wel gebruik van de alt toets :slight_smile:

ik bedoel als ik op een toets klik dat internet explorer en outlook dan vast lopen maar in msn of kladblok kan ik gewoon typen zonder dat hij
vastloopt ook al gebruik ik het scherm toetsenbord uit winXP loopt ie ook vast

Ik heb ook regelmatig problemen met IE onder WinXP. Soms geeft ie ineens aan dat ik geen verbinding meer heb, terwijl MSN, IQC etc. wel gewoon verbinding heeft.

Als ik de PC opnieuw opstart werkt alles weer goed…

:confused: Zo heb ik het volgende probleem met zowel IE en Outlook Express: Als ik éénmaal online ben en ik verbreek de verbinding en ik besluit later weer te gaan internetten blijft hij tijdens het inbellen hangen om het moment dat hij wil gaan controleren of mijn account wel klopt. Alles kan ik verder wel doen maar connecten wil niet meer ook niet met een andere provider… Als ik de pc éénmaal opnieuw heb opgestart lukt het me wel weer… Vreemd. Ik heb trouwens mijn pc via een dualboot lopen: Win '98 SE en Win XP Prof. NL. Het lijkt me sterk dat het daaraan ligt. Een nieuwe driver voor mijn modem heb ik al reeds geprobeerd. Mischien moet ik hiermee leren leven… Tsja het blijft “WINDHOOS” hé?

Of wie heeft hier een oplossing voor? Ik heb begrepen dat ik niet de enigste ben met dit probleem! Maar als ik éénmaal online ben heb ik absoluut geen problemen met het surfen of emailen. Verder ben ik zeer tevreden met Win XP ondanks dit probleempje!
Want Win XP is bij mij retestabiel!

nu gvd me geluidskaart opgeblaasen hoe ken dat in godsnaam?

maarja die xp goooi ik eraf
word er para van

Originally posted by arjanneumann
[B]nu gvd me geluidskaart opgeblaasen hoe ken dat in godsnaam?

maarja die xp goooi ik eraf
word er para van [/B]

Dyslexie !?!?:confused:

ja dat heb ik je kan wel leraar worden hehehehe maarja de pro is al opgelost