Win XP: Clean Install

vbimport

Na erg lang denken, en zwetend naar mijn bankafschrift kijken waar net genoeg op staat om Windows XP Pro te kopen, heb ik er voor gekozen... Ik heb Windows XP aangeschaft...

Dus ik startte Direct Connect op, en downde 'm met 80 kb/s...
terwijl ik glunderend naar mijn bankafschrift keek...

THE QUESTION:

Waar kan ik het beste een uitleg vinden voor het maken van een clean install voor win XP...
-Met een WinXP boot diskette url d/l link?
ofzoiets?

Plz advice me...

LiQuiD

Originally posted by -=[LiQuiD]=-
[B]Na erg lang denken, en zwetend naar mijn bankafschrift kijken waar net genoeg op staat om Windows XP Pro te kopen, heb ik er voor gekozen… Ik heb Windows XP aangeschaft…

Dus ik startte Direct Connect op, en downde 'm met 80 kb/s…
terwijl ik glunderend naar mijn bankafschrift keek…

THE QUESTION:

Waar kan ik het beste een uitleg vinden voor het maken van een clean install voor win XP…
-Met een WinXP boot diskette url d/l link?
ofzoiets?

Plz advice me…

LiQuiD [/B]

Na erg lang denken en naar de snelheid van mijn internetverbinding te kijken , heb ik er voor gekozen… ik reply.

Dus ik klikte op de reply button en pleurt hier een link :

link

Na niet al te lang denken wist ik het… ook ik stuurde een reply… Je kunt de CD gewoon booten, (Gebruik de search functie gewoon) in de setup zeg je dat je de partitie waar windows xp op komt te staan wilt formatteren (NTFS of FAT32) en dan installeren maar, zo simpel is het… op het knopje “search” klikken, rechtsboven is ook simpel trouwens… probeer dat eens… wie weet vind je een nog duidelijkere uitleg

ZKHbaldo