Win ME loopt perfect

vbimport

lolz 1 april

:cool: coole grap he. DAt is dus iets wat niet kan

Ik ben thans heel tevreden met windows Mil.
Ik heb dat nu een maand erop staan en alles bolt perfect. Ik heb geen fout meldingen ( blauwe schermen )

Met windows '98 2de editie heb ik niets anders dan problemen gehad. Op 1,5 jaar tijd heb ik 6 keer format gedaan door die stomme windows. Ik krijg altijd blauwe schermen en foutmelding en had ook dikwijls conflicten.

Ik weet ook wel dat windows 2000 beter is dan Win 98 of Win Mil. Maar niet alles draait daar onder dus daar ben ik niets mee.

bij de ene loopt ie goed, bij de andere niet

het is maar waarvoor het moet dienen he … :wink:

hahahaa 1 april ja…
het kwam al niet al te geloofwaarig over :slight_smile:

Ik surf op het net, ik print, ik speel een spel en ik copieer een cd op 8x met mijne yamaha scsi.
Ik zet mijne PC op om 11 uur 's morgens en 's avonds zet ik die uit en die bolt nog altijd perfect.
Dit was niet het geval met win 98 !
Toen moest ik als ik geprint had rebooten want anders ging mijne PC heel langzaam.

Bij mij crashed Win ME op de 10 minuten. Ik denk dat dat ligt aan de verkeerde hardware ofzo

Tja op mijn computers loopt WinME stukken beter dan 98 (alhoewel het nog steeds kut is).

Maarja, dan kan ik ook weer wat anders vertellen. Een kennis van me heeft een compu met toch wel goede hardware en die had een heel weird prob: als je via ME de compu afsloot werd het onmogelijk om de compu nog via de power knop in te schakelen! Na lang zoeken (voedingen wisselen enzow) ben ik tot de conclusie gekomen dat het de schuld was van ME (format c:, 98 erop en het werkte wel goed!)…

Tja… ik krijg het idee dat WinME of goed loopt (voor zover dat kan), ofdat het heeeeeeeeeel wat steekjes ineens laat vallen. Op dat punt is 98 consequent: het loopt nooit goed :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Tja op mijn computers loopt WinME stukken beter dan 98 (alhoewel het nog steeds kut is).

Maarja, dan kan ik ook weer wat anders vertellen. Een kennis van me heeft een compu met toch wel goede hardware en die had een heel weird prob: als je via ME de compu afsloot werd het onmogelijk om de compu nog via de power knop in te schakelen! Na lang zoeken (voedingen wisselen enzow) ben ik tot de conclusie gekomen dat het de schuld was van ME (format c:, 98 erop en het werkte wel goed!)…

Tja… ik krijg het idee dat WinME of goed loopt (voor zover dat kan), ofdat het heeeeeeeeeel wat steekjes ineens laat vallen. Op dat punt is 98 consequent: het loopt nooit goed :smiley: [/B]

hehe hij is er ook eindelijk achter :slight_smile:

hehe ik had een nieuwe comp gekocht met ME erop voor geinstalleerd enzo en na 2 dagen had ik al 6 blauwe schermen gehad:) Dus bij mij loopt die niet zo goed zou je kunnen zeggen:)

ze zouden beter een prog uitbrengen om het kleur van die blauwe schermen eens te veranderen,wees nu eens eerlijk=>eerst vond ik dat nog mooi(het paste bij mijn interieur) maar als je dat 3Ã 4keer per dag moet “staan bewonderen” wordt je het kleur beu,geef mij maar eens groene schermen… :smiley: LOL

Die Blue-Screens komen nie voor niets! Dat ligt echt gewoon aan het configuren van je WinME versie!
Kijk conflicten in IRQ’s na, en nog meer van dat soort dingen!!
Zelf ook ME erop staan en draait als een trein! Heb nog geen 1 keer een B-S gehad waarvan ik nie de oorzaak wist! Heb eigenlijk helemaal geen B-S gehad dat aan Windows te wijden viel! Alleen 1maal me cdrom geopend terwijl ie aan het lezen was! :stuck_out_tongue:
Ik heb dus niks te klagen over ME! Draai het nu nie zo vaak meer, heb dualboot maar gebruik eigenlijk nu alleen maar Win2K! :wink:

Zoals ik al zei Wookie: of het draait echt geweldig of het draait van geen kant… jij hebt dus de situatie dat het geweldig draait net zoals het bij mij destijds deed… terwijl ik het ook al op compu’s heb gezet en dat het van geen kant draaide…
En dan ligt het niet aan instellingen van IRQ’s, biosproblemen enz ofzow maar gewoon puur aan die stomme Winblows…

En ja, Win2k is stukken beter alhoewel daar ook wel wat foutjes inzitten!

Originally posted by Dee-ehn
[B]Zoals ik al zei Wookie: of het draait echt geweldig of het draait van geen kant… jij hebt dus de situatie dat het geweldig draait net zoals het bij mij destijds deed… terwijl ik het ook al op compu’s heb gezet en dat het van geen kant draaide…
En dan ligt het niet aan instellingen van IRQ’s, biosproblemen enz ofzow maar gewoon puur aan die stomme Winblows…

En ja, Win2k is stukken beter alhoewel daar ook wel wat foutjes inzitten! [/B]

Heb het tot nu toe op zo’n 8 verschillende pc’s gezet en nog nooit iets gehad dat het echt KUT was! Das mijn ervaring dan! :wink:

foutjes in Win2k: ja, wel wat ja! Wat heb jij ervaren?!

Op de meeste computers waar ik heb opgezet werkte het idd goed (voor zover dat kan) maar op enkele niet (heb het tot nu toe op een 30 a 40 compu’s geinstalleerd denk ik zo).

Probs met win2k: programma’s 2x starten tijdens boot terwijl maar 1x ingesteld, soms ziettie een cd in een van mijn cdroms niet (moet ik ff opnieuw aanmelden en dan doettie het weer), soms blijft de winblow toets hangen (als ik dan een E indruk krijg ik de verkenner)…

Heb die probs die jij hebt nog nie meegemaakt maar heb wel dat in het startmenu je soms de icoontjes die je daar ziet wel ziet maar als je die map zeg maar opent (startmenu=mappen offcourse) dan zie je de icoontjes niet! :confused:
Of is dit een instelling die ik gemist heb?!

Euh ja… je hebt meerdere programma mappen:
je hebt
-all users
-administrator
-<usernaam> (kan dus een hele waslijst zijn)

In mijn geval heb ik uit c:\my documents and settings&lt;user>\menu start enz enz alle programma mappen naar de all users map gekopieerd, zo kan iedere gebruiker alle programma’s gebruiken (dat wil ik zo hebben)

Kun je makkelijk doen, klik start, progamma’s (met rechts) en dan openen en alle gebruikers openen…tadaa!