Win een prijs bij McDonald's

vbimport

Vandaag met de kids weer eens naar de Mac geweest. Hebben ze nu een aktie met het bekende bordspel Monopoly.
Op een aantal producten zitten stickers in de vorm van de straat kaartjes.
Je kan gelijk prijs hebben met een kaartje. Maar het spel zit hem in het compleet krijgen van alle straten van 1 stad.
Zo leverdt de Kalverstraat en de Leidsestraat je een sportief autootje op.

Nu zit het hem er natuurlijk in dat een aantal kaartjes zeer weinig voorkomen.
Als je niet weet welke dat dat zijn dan kan het zo zijn dat je er toevallig 1 van hebt zonder dat je het weet.

Mijn idee was om wat je hebt hier weg te zetten zodat we een overzicht krijgen van wat zeldzaam is.

Ik zag wel dat kalverstraat een kaart is die een aantal mensen zoeken.
Ik kwam ook iemand tegen die een kaart zocht die ik heb. Samen hebben wij dus een knappe sony tv gewonnen. :wink: De vraag is nu heeft hij een zeldzamen of heb ik die. Met deze thread wil ik daar wat inzicht in krijgen.
Dus als jullie bij de mac geweest zijn vul dan hieronder ff in welke je hebt ontvangen.

Laten we elkaar helpen :wink:

Ik heb zelf :

Grote markt (rood)
Coolsingel (groen)
Lange Poten (geel)
Station west

Je zal wel aardig wat bij mekaar moeten sparen voordat je krijgt. Zit dat spel bij een happy meal ofzo? Anders kan je toch ook het ‘kadootje’ los kopen = snel sparen! :wink:

Kom er niet zoveel (meer) dus ik denk niet dat ik veel kan sparen. :slight_smile:

Nee zit op de grote friet grote en middel softdrinks
En met autootje bedoel ik dus een Fiat Stilo Abarth. Karretje heeft 170 Pk
Verder vakanties naar Hawai Scooter van Yamaha Sony breedbeeld Tv etc. :wink:

Niet verkeerd. Jammer dat ik nooit meer naar de McDrek ga, ligt vreselijk uit de buurt.

Okay… ik geloof dat ik deze actie nu wel begrijp! Vind alleen de looptijd een beetje kort, maarjah… :wink:

grappig, ik kwam net op een site terecht waar je die straten en stations kan ruilen… Echt komisch! Als je een beetje slim ruilt, kan je vast wel die Fiat Stilo winnen…

Oeps, moet ik natuurlijk wel de link vertonen:
http://www.ruil-je-straten-hier.tk

grappig, site ziet er goed uit trouwens…

Na wat speurwerk kunnen we het volgende concluderen.
Zeldzaam zijn:
Kalverstraat
Blaak
Spui
A-Kerkhof
Neude
Zijlweg
Ketelstraat
Dorpstraat
Station Noord

Heb er hier 1 van dan heb je prijs. (nog wel ff de rest er bij vragen zo links en rechts)

ik heb weer:

1 gratis autowasbeurt
Station West M103
Grote Markt Groningen
Barteljorisstraat Haarlem

die laatste twee had ik al… :frowning:

ik heb hier: station west, brink, plein en de houtstraat

saaaaaaaai!

ik heb Herestraat, coolsingel 2x, biltstraat, leidsestraat, lange poten, gewonnen 1 gratis mcchicken en gewonnen 1 gratis egg mcmuffin.

Sorry, maar die rommel eet ik niet.

Ik heb hier 2 x leidsestraat!!, WIE HEEFT DE KALVERSTRAAT!!! :bow:

Ja hoor, ik heb de kalverstraat wel, kopen? :smiley:

Tuurlijk heb ik die niet, dat is juist degene die maar 4x verstopt is, leidsestraat is echt niet bijzonder ofzo…

damn hoevaak gaan jullie wel niet naar de MAC

niet zo vaak hoor… :wink:

Eigenlijk nooit. :rolleyes: