Win 2000 afsluitproblemen!

vbimport

Soms heeft mijn computer problemen onder Win 2000 om af te sluiten. Hoewel ik de nieuwe Service Pack 2 geinstalleerd heb.
Kan er mij soms iemand helpen?

Dank bij voorbaat.:cool:

bedoel je afsluiten van het os zelf, of het helemaal uitschakelen van je pc ?
in het laatste geval moe tje namelijk in je config panel bij energiebeheer advanced power management aanvinken.

Als je het hebt over de afsluittijd die windows soms nodig heeft dan raad ik je aan om gewoon lang te w8en…ga ff koffie drinken ofzow…zeker als je em 24/7 aan hebt staan want hij gaat al die shit die jij gedaan hebt in een file-tje wegzetten…vanaf de vorige reboot…dus ken ff duren…:wink:

Heb je wellicht een netwerkkaart in de pc zitten ?
Vaak geven de adapterkaarten afsluit problemen en sluit de pc niet af ondanks dat je dit wel hebt aangevinkt.
Ik heb regelmatig op sommige systemen met netwerkkaarten waarvan ik tijdelijk de utp kabel van de kaart heb verwijderd dit.
Wanneer de utp kabel er vervolgens weer in zit sluit windows weer gewoon af. Dit heb ik zowel in 98se en 2000.
:cool:

Originally posted by XiNiX
Heb je wellicht een netwerkkaart in de pc zitten ?
Vaak geven de adapterkaarten afsluit problemen en sluit de pc niet af ondanks dat je dit wel hebt aangevinkt.
Ik heb regelmatig op sommige systemen met netwerkkaarten waarvan ik tijdelijk de utp kabel van de kaart heb verwijderd dit.
Wanneer de utp kabel er vervolgens weer in zit sluit windows weer gewoon af. Dit heb ik zowel in 98se en 2000.
:cool:

klopt heb ik ook last van gehad…onder winy2k + win98se

het kan ook aan een programma liggen dat op de achtergrond draait,
dit kun je controleren door eerst alle taken af te sluiten , en daarna pas windows afsluiten