Wilde ik toch even met jullie delen

vbimport

Zow…
Vandaag met scriptie bij begeleider geweest en die was wel te spreken. Ik mocht van hem de scriptie vandaag inleveren, wat betekent dat het in ieder geval een voldoende is.

18 mei de verdediging en dan afwachten welk punt ze geven aan mijn staaltje schrijfkunst en capaciteiten om hun moeilijke vragen te beantwoorden (krijg dan een stuk of 6 hoogleraren tegenover me die me vervelende vragen over mijn scriptie gaan stellen).

Nu maar hopen dat het me een echte baan oplevert :wink:

Maar dit is zeker een relaxt gevoel, 4 dagen voor de deadline klaar zijn…

Tax and Legal Services??

We duimen voor je :):slight_smile:

congrats :).

vraag ik me toch af waar die scriptie overging.

Originally posted by whatever

vraag ik me toch af waar die scriptie overging.

“The concept of residence for individuals”

Oftewel, het woonplaatsbegrip voor natuurlijke personen. Dit vanuit Nederlands perspectief, maar ook vanuit internationaal perspectief, rechtsvergelijkend hoofdstuk waarbij 8 andere Europese landen + Nederland met elkaar worden vergeleken op dit punt.

Omdat je erom vroeg:

Where years ago, people used to live and work in the same city, they are now becoming more and more mobile. The taxpayer of today does not necessarily have to be physically present in the country of his employment. Where one lives, has his residence, is not as easy to determine as it used to be one hundred years ago.

From an international perspective, as well as from a national perspective, it is important to have clear what the place of living is. Where one lives, and one has his residence, determines who may tax the world income of that person. In order to determine where a person lives for taxing purposes, we have to take a look at the concept of residence for individuals, the subject of this paper.

(stukje uit de Inleiding)

en ja, geheel in het Engels :wink:

Ah engels zal best moeilijk zijn. Mijn neef had ook zo iets die had een heel Natuurkunde boek geschreven in het engels. Ik had ut ook ff doorgebladerd maar kreeg er koppijn van :slight_smile:
En het zal best een goeie baan op kunnen leveren :slight_smile:

ik zou halverwege gewoon over koetjes en kalfjes gaan praten. Wie interresseert het nou? Maar goed. ik hoop voor je rijk wordt en natuurlijk iets met ons deelt :wink:

Hee Da_Taxman alvast heel veel succes en sterkte met je eind beoordeling. Je zult het vast wel halen. En de balen nou die liggen ook wel voor het oprapen. Want in de omgeving van Eindhoven daar is vast wel een passende baan te vinden. Nogmaals Succes

heey tax…
ten eerste al gefeliciteerd met je voldoende
en veel suc6 met die verdediging…
maar als je je daar net zo goed verdedigd
als dat je hier op cdfreaks lange verdedingingen
kunt tiepen dan gaat alles heel erg goedkomen :slight_smile:

Congratz met je voldoende alvast en is belastingkunde (or whatever :slight_smile: ) niet ontiegelijk saai?

Originally posted by pietpaulusma
Congratz met je voldoende alvast en is belastingkunde (or whatever :slight_smile: ) niet ontiegelijk saai?

Fiscale Economie

Je moet er van houden :wink:

En bedankt allen…vrijdag 18 mei allemaal duimen voor me…maar daar herinner ik jullie nog wel aan tegen die tijd :smiley:

Zal je nog een tip geven tax… mijn ervaring heeft me geleerd dat je bij dit soort van mondelinge tentamens/examens/beurten etc etc vaak het beste uit de bus komt als je veel lult… inhoudt is wel belangrijk, maar veel kunnen vertellen zonder te vaak euhhhh te gebruiken… ja dat doet 't wel :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
vaak het beste uit de bus komt als je veel lult… inhoudt is wel belangrijk, maar veel kunnen vertellen zonder te vaak euhhhh te gebruiken… ja dat doet 't wel :slight_smile:

Geloof dat dit geen enkel probleem gaat worden dan :smiley:

Als je een beetje vlotte babbel hebt is dat geen probleem denk ik (handig he als je als bijbaantje als verkoper fungeert)…
Ik heb me ondertussentijd zowat overal uitgeluld :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Als je een beetje vlotte babbel hebt is dat geen probleem denk ik (handig he als je als bijbaantje als verkoper fungeert)…

Enkele jaren in bestuur van verenigingen wil ook wel helpen…
Ach, en verkoper als bijbaan scheelt ook veel…ook al is het bij zo’n vage zaak waar niemand van hier zou komen :wink:

Dat is het voordeel als je op de markt staat Tax :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman

8 andere Europese landen + Nederland

Dat verklaren de vlaggetjes :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Omdat je erom vroeg:

[/B]