Wil Taks ff bedanke

vbimport

Heb nu eindelijk een LG FLATRONâ„¢ 915FT plus monitor en moet zeggen dat is echt wel GRANDIOOS!!!

Heb op het bedrijf waar ik werk een paar Samsungs en Sony’s draaien maar die zijn niets vergeleken met dit ding.

Thanx Da_Taksman!!

http://www.lge.nl/producten/it/flatron_915FT.html

ff voor die genen die het nooit geleze hebbe
http://213.196.35.81/forum/showthread.php?threadid=26363

En Thanx again!

leuk dingetje!

Ben blij dattie zo goed bevalt!

werken jullie fulltime ofzo? ik kan zo een ding nevernooinie betalen als arme student :wink:

Ikke helemaal niet aangezien ik armer ben dan de armzalige student NitroX :wink:

Kwestie van prioriteiten stellen :wink:

Sommige mensen geven het uit aan computers en randapparatuur, anderen geven het uit aan een motor of Home Theatre System :wink:

Maar van alleen een krantenwijk red je het niet denk ik :wink:

Ik zit ook nog maar op school hoor… alleen wer… eh… ziek zijn mag toch…

Gewoon wat bij klussen en je kan zo’n ding zo kopen. En… ik had hem gewoon nodig voor het programeren. Nu nog een Geforce III want een TNT 2 Ultra zuigt bij zo’n ding…

Enne… PC upgraden is mijn hobby dus… en je hobby mag toch best geld kosten.

Wat is de max. resolutie van dat ding?

Dunno, mijn TNT 2 kaart kan maar tot 1600x1200 @ 75

Volgens LG zelf kan ie 1600@1200 @ 85 aan…

Maar ik denk dat resoluties die hoger zijn ook wel kunnen alleen word je refreserate erug laag (maar ja… een GF2 bijvoorbeel geeft ook niet zulke hoge refresh rates boven de 1600x1200)

Hmmmm dat is wel lekker hoog de meeste van die dingen komen nl niet hoger dan 1024… en dat vind ik een beetje weinig!

Euh nog een vraagje: quanta costa?

Als ik de optie “Modi die deze monitor niet kan weer geven verbergen” uitschakel kaan ik een resolutie van 1920x1200 @ 70 halen.

Originally posted by The MAzTER
Als ik de optie “Modi die deze monitor niet kan weer geven verbergen” uitschakel kaan ik een resolutie van 1920x1200 @ 70 halen.

Maar ja, die kan ie dan dus niet weergeven haha! :wink:
Wat koste dat ding dan?! (om DN maar ff te herhalen!)

Ik geloof dat ie te koop is voor 1300 piek ex verzend kosten. (eh… 28kg en dan verzend kosten betalen is ook geen pretje)

Ander heeft tax hem nog voor 1400 in zijn shop staan.

Hmm dat moet goedkoper kunnen ff de pricewatch bekijken :slight_smile:

(waarom eigenlijk heb toch geen geld + plaats) :frowning:

Nah… inkoop ligt ie rond de 1000 piek dus…denk nie dat ie veel goedkoper word dan 13/1400

De LG 19" 915FT Flatron voor Fl. 1229,- bij Gistron!! :wink: