Wie zijn examens beginnen binnekort ook?

De mijne binnen 3 weken, en dat vind ik totaal niet leuk. Moet ik goed studeren omdat ik immers niet wil blijven zitten.

29 mei tentamentje Vennootschapsbelasting (8SP) effe doorbijten dus.
Donderdag een theorie-examen, maar als ik afga op de eerste 60 oefenvragen (3 vout ) dan moet dat een eitje worden.

Dit forum is wel een grote afleiding

Da_Taxman

De mijne beginnen om precies te zijn…morgen!

ZWAAR KLOTUH!!!

mijne beginnen om precies te zijn vanmiddag om 13.30.

kanker school!!!

de mijne beginnen maandag
dus ik heb nog de tijd

SUCCES IEDEREEN!!!

Die van mij zijn al begonnen sinds maandag!

leren bah

Ik heb vandaag m’n eerste examen!
Engels om 13:30
Veel suc6 iedereen!

Voorheen al eens geslaagd voor MBO Informatica. Gelukkig hoef ik nu niet meer want je loop waanzinnige spanningen op tijdens en voor je examen. Gelukkig ben ik ook al weer 1/3 van de leerstof vergeten want de helft kun je nu geen eens meer gebruiken vanwege de nieuwe hard- en software techniek. Sterkte iedereen met z’n examen.

Da_Taxman, gelukkig hoef je geen Nederlands te doen, want vout is met een f

Ik ben blij dat mijn examens alweer 3 jaar geleden waren, moet pas weer over 2 jaar (afstuderen )

GR33TS, G@M3FR3@K

De mijne beginnen ook pas Maandag

Ach, Nederlands, wat heb je nog aan Nederlands tegenwoordig. Alles wordt toch Engels in de toekomst

Da_Taxman

mijne ook maandag ;-( toch kut
moet nog veeel doen maar mijn lichaam verzet zich ertegen, het lukt me niet om een boek open te slaan :slight_smile:

Wat ben ik blij dat ik al afgestudeerd ben . Veel succes aan iedereen die examens heeft.

[This message has been edited by Jamalski (edited 17 May 2000).]

vitamin c ik ben het helemaal met jou eens
met dit (warme) weer kan ik dus echt niet leren

Heb morgen een gewone wekelijkse toets van Toegepaste Wet. (iets van een20 pagina’s , zuiver theorie) en toegepast chemie ook(kaboom!!)

ruilen tegen mijn tentamen Vennootschapsbelasting van 8 Studiepunten?

20 pagina’s is een eitje, ik weet niet eens hoeveel pagina’s ik zou moeten kennen…

Da_Taxman

Examens???

Wat is dat voor een beest

dat woord staat niet in m’n woordenschat

Examens? Ik heb het hele jaar door tentamens, daarbij zijn examens niks. Je mag je wel gelukkig prijzen.

Maar toch suc6

Djewst

de mijne waren vandaag (woensdag) engels havo
en ik had maar 5 fouten GAAF :stuck_out_tongue:

greets +he Cross

Suuk6 met de examens !!

De mijne zijn alweer 11 jaar geleden.
Maar ik kan me herinneren dat ik er toen een hekel aan had.