Wie wint Idols?

Het onderwerp lijkt me duidelijk, ik vind ze allebei nix, ik ging voor Hind. Maar goed als ik nu echt moet kiezen dan toch Jamai, ik vind persoonlijk dat Jim echt NIET kan zingen.

Volgens de poll op Fok gaat Jamai winnen. Dit heb ik dan ook daar hier ingevuld… de mensen daar zullen het wel weten (hoog scholieren gehalte).

Idols??? :confused: :eek: :Z

Domi… Domi… Domi… beetje jammer hoor!

Originally posted by Upp3rd0G
Idols??? :confused: :eek: :Z

Ik kon het niet beter uitdrukken…!

Waar is de “dat interesseert me geen ruk” optie ?

ik had de finale eigenlijk verwacht dat het ging tussen hind en jamai, maar aangezien hind er uit is ga ik toch voor jamai, bij jim heb ik als maar het iedee dat er iets vast zit in zijn neus en stembanden waardoor er geen toonverschil is.

Ik mis een hokje met ‘de commercie’ er achter…
En aangezien het daar om gaat zal Jim wel winnen…al was hij de slechtste zanger van de 10 finalisten.

He,

Toen ik Jim voor het eerst zag dacht ik: Hij lijkt op Ricky Martin
Dus qua uiterlijk is hij al een idol en aangezien er een hele grote schare 12 tot 14 jarige huppelk*tjes fan van hem is die zich helemaal suf sms-en zal hij het waarschijnlijk wel gaan winnen. Mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar Hind; een lekker wijf met een mooie stem.

Grtz

Originally posted by Destroyer
[B]He,

Toen ik Jim voor het eerst zag dacht ik: Hij lijkt op Ricky Martin
Dus qua uiterlijk is hij al een idol en aangezien er een hele grote schare 12 tot 14 jarige huppelk*tjes fan van hem is die zich helemaal suf sms-en zal hij het waarschijnlijk wel gaan winnen. Mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar Hind; een lekker wijf met een mooie stem.

Grtz [/B]

helemaal mee eens…en als je nou nie naar idols kijkt, ga dan ook nie zitten janken hier :confused:

ik stem op optie 3: “Idols: don’t know, don’t care” :slight_smile:

jamai rulez…

Originally posted by Murphy23x
en als je nou nie naar idols kijkt, ga dan ook nie zitten janken hier :confused:

Groot gelijk, 't zijn de mensen die er naar kijken die moeten janken.

Originally posted by Murphy23x
en als je nou nie naar idols kijkt, ga dan ook nie zitten janken hier :confused:

He! Ik moest gewoon ff mijn frustratie kwijt. :stuck_out_tongue: De hele ‘Idols’-hype kom je echt overal tegen, of je nu wil of niet. Een oorlog staat op het punt van uitbreken, maar dat lijkt bijna ondergeschikt te raken aan Idols… beetje triest, naar mijn idee.

check mij als “idol”

http://members.ams.chello.nl/d.offeren/market_garden.WMA

vooral Battlefield spelers zullen het “leuk” vinden. Anderen wellicht ook :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
[B]check mij als “idol”

vooral Battlefield spelers zullen het “leuk” vinden. Anderen wellicht ook :slight_smile: [/B]

LOL … wel een beetje eentonige tekst :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
[B]check mij als “idol”

vooral Battlefield spelers zullen het “leuk” vinden. Anderen wellicht ook :slight_smile: [/B]

KIPPEVEL !!!..:stuck_out_tongue:

Originally posted by dansmug

Groot gelijk, 't zijn de mensen die er naar kijken die moeten janken.

ROFLMAO
:bigsmile: :bow:

Ik denk dat Jim gaat winnen.

Originally posted by Upp3rd0G
Ik denk dat Jim gaat winnen.

Is dat als grap bedoeld? :wink:

Ik zie dat je dit hebt gepost om 2:45… tegen 2:40 zette ik mijn TV aan (F1) en op zowel RTL4 als RTL5 en Veronica was de overwinning van Jamai te bewonderen. Jippie, nog meer puin op de radio…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Is dat als grap bedoeld? :wink:
[/B]

:stuck_out_tongue: