Wie werkt er

vbimport

met windows 2000ME?
hoe bevalt ie?
loopt comp wel eens vast?

jah daar werk ik mee, het is ziet er wel leuk uit, en als je een goede pc hebt dan draait het ook wel… maar jah… mocht ik die niet hebben helaas…

de fouten die ik tegenkom ik het programma zitten nog altijd in vastlopers zoals explorer.exe en dat soort vage dingen…

maar ik kan er prima mee overweg, dus ik zeg maar so : SO BE IT…

Hmm, wil je er eerst ff zeker van zijn welk besturingssysteem je hebt… Je hebt het over Windows 2000 ME, maar het is dus: of Windows 2000, of Windows ME (Millennium Edition). Ik verkies voor de stabiliteit toch Windows 2000, maar aangezien ik nu niks anders nodig heb dan Internet, is het ook niet nodig om 2000 erop te hebben, ik draai dus nu onder Windows ME.

Werk met WIndows 2000 Professional, bevalt me uitstekend, zolang ik mijn Philips Monitor maar niet installeer, want dan gaat het iedere keer helemaal fout…

Een stuk stabieler. Heb afgelopen week weer met Windows 98 moeten doen, maar dat is minstens 2 keer per dag opnieuw opstarten, terwijl bij Windows 2000 ik de PC dagen aan een stuk aan kan laten staan zonder problemen.

Windows Millennium wordt officieel pas halverwege Juli verwacht in Engelstalige versie, oktober pas Nederlandstalige versie geloof ik, maar ik kan me vergissen (heb al weer even geen MS training gehad )

Da_Taxman

yep ik bedoel dus windows ME.
soms loopt ie vast maar weet niet zeker of dit aan ME ligt

Het ligt eraan dat het van Micro$oft is, da’s alles, maar ja, als je 95% van de markt beheerst, kun je niet anders he.

Taxman :

Ik wil dan ook niet weten wat voor pc’tje jij hebt draaien… heheh…
maar het lijkt me wel wat om 2000 binnenkort te gaan draaien…

Heb op zich verder best een leuk systeempje hoor, zeker toen ik het kocht (februari 17 2000, de releasedatum van Windows 2000, gelijk gekocht toen)

Mijn systeem staat nog ergens in een topic vermeld’‘Wat voor systeem hebben de CD Freakers’(of iets dergelijks). Is alleen een tweede SCSI kaart bijgekomen deze week.

Da_Taxman

jah dat gaat lekker met die bak van je… maar zoals ik begrijp ben je ook met foto-bewerking bezig… en tsjah… daar heb je wel 128/256 mb voor nodig wil dat een beetje lekker draaien met wat leuke plug-in’s …

veel plezier nog met je bakje…