Wie weet wat voor vogel pino is, en waarom hij blauw is in NL?

vbimport

De volgende vraag is gerezen op ons IRC kanaal #cdfreaks op IRCnet:

Wat voor merk vogel is Pino - volgens ons is het geen duif, ooievaar, struisvogel of ander bekende smaak.

Waarom is Pino blauw in Nederland, en in de rest van de wereld geel - hebben we nog geen enkel idee van

We hebben al heel internet afgezocht, de mensen van sesamstraat.nl en sesamestreet.com gemailed, maar daarvan krijg je alleen standaard mailtjes terug.

Weet je het antwoord, please post het dan hier onder, of kom het op ons IRC kanaal melden !

:slight_smile:

het merk is birdus fantasia gigantus

en hij is hier blauw van alle drank die hij drinkt om warm te blijven in dit kouwe kikkerland:p

De amerikaanse pino is een albino, normaal zijn die beesten blauw.

hahahaha:)))

Leuke truc om mensen op IRC te krijgen :wink: :smiley:

Maareuh ff vragen beantwoorden:

Pino is van het soort Midden Afrikaanse Bushwoellie. Dit verklaart meteen waarom hij blauw is: de mensen zijn daar ook blauw. Dit is om de warme zonnestralen beter te kunnen adsorberen.

bron: Basisschool Het winkeltje :slight_smile:

Nou , even wat feiten dan

Hij heet hier Pino , is blauw , grote oranje poten , domme blik op zijn gezicht , behoorlijk groot en spreekt nederlands

In amerika Big Bird , geel , ook oranje poten , maar iets puntiger snavel en wat minder domme blik.

Beide vogels vertonen niet echt vlieggedrag en hebben ook nooit echt gerend. Ik denk dat het dus een aardige kruising is van een Condor (grootte) en een kiwi (loopvogel). Alleen met een enorm pak veren. En wat heeft dat beest een hoog stemmetje zeg !

Dit lijkt mij de ideale vraag voor Willem Wever of zo :slight_smile:

Geeft mij maar logitech Ieniemienie… coole naam en je hebt er ook nog wat aan :slight_smile:

Ik heb toch wel zon hekel aan de die Pino he. En dan die muis die er bij hoort hoe heet die ook al weer. O ja Ieniemienie.

Kom we laten em 1x oversteken

Hallo. Ik ben Ieniemienie en ik loop over een zebrapad…vroem…kadeng. :wink:

Originally posted by spooky20
[B]Ik heb toch wel zon hekel aan de die Pino he. En dan die muis die er bij hoort hoe heet die ook al weer. O ja Ieniemienie.

Kom we laten em 1x oversteken

Hallo. Ik ben Ieniemienie en ik loop over een zebrapad…vroem…kadeng. :wink: [/B]

Hmm, zeker teveel Bert Visscher gezien? :wink: :wink:

Heb je al gekeken op startpagina ? Daar staan namelijk wel wat links naar nieuwsgroepen en zo :slight_smile: Ik kan alleen niets met nieuwsgroepen omdat mijn provider die niet indersteund :frowning: dus moet je zelf maar even kijken

Volgens mij is PINO een syberische rukbeer vogel, deze zijn normaal geel (zoals in amerika) maar als ze te veel rukken slaan ze blauw uit, maar als ze er dan weer een keer op mogen, dan worden ze weer geel (vandaar de uitdrukking GEIL ZIJN) en daarom loopt pino achter inimini aan, gewoon om te sexen…

Originally posted by DoMiN8ToR

Waarom is Pino blauw in Nederland, en in de rest van de wereld geel

Sluikreclame: Postbank blauw past bij jou!" :stuck_out_tongue:

Originally posted by DoMiN8ToR
De volgende vraag is gerezen op ons IRC kanaal #cdfreaks op IRCnet:

UIt deze topic wordt iets dat eigenlijk al bekend was bevestigd :0

Het niveau op #cdfreaks is erg laag dus kom alleen als het niveau van jou ook erg laag is !!!

Wat voor discussie ben ik nou weer begonnen :confused:

pino komt van alpino

dat ie in nl blauw ziet, is omdat ie verkleumd van de …

na wat zoeken op internet kom je erachter dat er gigantisch veel sesamstraat pagina`s zijn maar dat eigenlijk niemand het antwoord weet, dus misschien dat het pino mysterie hier op cdfreaks word opgelost…heb wel gezien dat sesamstraat een eigen startpagina heeft trouwens : http://sesamstraat.pagina.nl/

Ik gok dat pino in alle andere landen idd een afstammeling van de kiwi (Australische Loopvogel) is maar omdat Nederland nu altijd moet verschillen van andere landen is ie hier een ander kleurtje gemaakt.

Originally posted by Pyromaniac
[B]

UIt deze topic wordt iets dat eigenlijk al bekend was bevestigd :0

Het niveau op #cdfreaks is erg laag dus kom alleen als het niveau van jou ook erg laag is !!!

[/B]

Euh in mijn ogen is dit een beetje onzin die nergens op slaat. Ennuh als je het niveau te laag vindt hoef je niet te komen hoor. Wij houden het er wel gezellig hoor :wink:

soort vogel: fantasievogel(is leuker voor de kinderen)
waarom blauw: (al sla je me dood)

Blauw van de sangria? :stuck_out_tongue: