Wie vindt dat de renners meer moeten pletsen in de ronde van frankrijk!

vbimport

Ik vindt dat de renners express meer moeten pletsen,ze zounden wa meer voor spektakel moeten zorgen,vindt ik,ze moeten maar nikker van nen berg donderen voor hun plezier,de meesten doen da ook echt voor hun plezier…ze maken der eigenlijke een spelleke van,om ter diepst in de ravijn struikelen,en wie het diepst valt wint de ronde van frankrijk!!

Wie is het met me eens???

ik denk dat die autos die meerijden dat kent ge wel !!! dat die autos en film motos mee in de afdaling moeten rijden en express wat meer die wielrenners de pas moeten afsnijden !!! dat ze zoizo de ravijn invallen !!!
zoals vorig jaar da was ook beestig ! der was nen kerel die express nen close up foto ging trekken van nen wielrenner ! en sprong gewoon voor die fiets !!! zen wielen en die pletste gewoon da was echt beestig !!!
ik vind ook dat er aan de spurt juist voor de finish bruine zeep moeten smeren !!!
en dat er zo massa val partijen worden veroorzaakt juist voor de finish dan hebben de belgen misschien kans om te winnen !

ik zou deze regels ook wille toepassen,kunne we geen mailtje naar den tour sturen,zouden die eindelijk nikker wa kijkcijfers kunne krijgen!!!
Dus mail naar den tour!!!

Wat is er nou met die nikker ?