Wie vind tegenwoordig nog Bassie en Adriaan nog leuk?

vbimport

jah
tblijft leuk natuurlijk
en hier een tekening voor de kleineren om hem te kleuren

Ik natuurlijk :slight_smile:
En heel #bassie-adriaan :slight_smile:

B&A zijn saai…de strips zijn wel grappig overigens

Collega van me is er helemaal wild van…
Jeugdsentiment noem ik het maar :wink:

bestaat da nog dan
al lang niemer gezien o ptv

ja wist ook niet dat dat nog bestond vroeger
vond ik ze wel kewl. vooral die serie met dat robotje van bassie ik weet niet meer hoe die heette maar dat was kewl.

Ik zag laatst nog op ketnet bassie & Adriaan. was wel kewl. Ik geloof dat Ketnet Belgisch is. Dus de belgen hier zullen er wel meer van weten. Kon alleen niet achterhalen hoe laat het precies begon :frowning:

Ik heb altijd een hekel aan die 2 achterlijke figuren gehad :slight_smile:

Was altijd wel geinig, als het opstond bleef ik altijd wel kijken…
Maar nu…Lang niet meer gezien.

Greetz

Ey,

Ik ben van de generatie B&A :wink:
K heb ze geloof ik allemaal gezien alleen de nieuwsten niet want toen werd ik er iets te groot voor (ik luister wel nog naar Kabouter PLOP)
Dat robotje het trouwens ROBIN ofzo.

Grtz JP.

P.s. de strip vind ik k#t

Bassie & Adriaan roelen!! :smiley:

Is toch een rokkende foto of nie??

Ik kijk het nooit! Als ik het kijk en de Baron komt erin voor kan ik nachten lang nie slapen! :frowning:

vroeger was ike r zot van maat !
was gewoon een geflipt spannend verhaal !
ik flipte ervan en tis gene zever:)

Vanmorgen hadden ze het op de radio nog over Bassie… ging erover als hij begraven wordt zou dat natuurlijk zo moeten gebeuren zoals mensen hem herrinerden… zouden ze hem als clown schminken dan? :slight_smile:

Heeft Bassie nou een ring om z’n vinger?! Is ie getrouwd dan?! Zal ie wel een lekker wijf hebben met die neus van em! :rolleyes:

Ik vinnem maar uitzien als een kamprat (sorry voor de kampratten onder ons) dus als hij getrouwd is, is het zekers met een lelijke Anita :slight_smile: (en wederom sorry voor alle vrouwen die Anita heten) :slight_smile:

Stephen King’s IT!! :wink:

Ik keek er vroeger ook altijd naar en vond het echt lachen.