Wie verlaat er allemaal pandora "teleslet" als er een ongelimiteerde lijn komt?

vbimport

hmmmm
telenet (teleslet) = 10gig data limiet / maand :mad:
ADSL : voorlopig nog geen limiet (daarna 15gig / maand)

chello : ongelimiteerd :slight_smile: maaaaar ligt nog niet overal :frowning:

1 ding staat vast : als er chello komt te liggen in belgie (overal) dan stap ik direct over :slight_smile:

vraagje is ?
wie heeft er allemaal teleslet ?
en wie haat zo hard die datalimiet !

EN WIE STAPT ER OVER NAAR EEN ANDER ABBO ALS ER EEN ONGELIMITEERDE LIJN KOMT ?

laat de telesletters hun woordje maar ff doen :

Ik NIET !!!

Ik hou van telenet,en ik vind het niet tof welke woorden jij daar allemaal gebruikt maat :mad:

Ik blijf Telenet trouw tot mn einde der dagen…

Hehehehe

J/K

Tuurlijk stap ik over joh :slight_smile:

doe zoals mattel, koop satteliet, dan heb je pas echt ongelimiteerd :slight_smile:

mja da wel maar euhh telefoon kosten ping ping …
heheheheh en ook nog teleslet nodig om te kunnen uploaden he maat :wink:

heb nu ADSL abbo genomen :slight_smile: voorlopig geen limiet :slight_smile:

teleslet will suck every day ! :mad:

telefoon kosten…?

jah en, telenet komt goedkoper uit vind ik hoor :slight_smile:

als je dat combineert met sateliet heb je toch alles wat je wilt

mja dacht dat mattel me had gezegt dat er telefoon kosten bij waren als ik het goed heb ?
en sateliet plaatsen kost over de 20 000 ballen :frowning:
als het geen extra telefoonkosten zijn koop ik het over een paar dagen al !!! :slight_smile:
mattel ??? …

je moet alleen tel kosten betalen indien je geen kabel ofzo hebt

leer is luisteren he

Originally posted by Mattel007
leer is luisteren he

hehehe, das een goe punt !!!

hoeveel keer da ik da al nie gedacht heb :slight_smile: (ICQ msgs ring a beel eh ken ;))

Euh ik weet niet wat Chello in Belgie wil, maar in Nederland wil Chello vanaf 1 mei een limiet van waarschijnlijk 15Gb invoeren…

Originally posted by Dee-ehn
Euh ik weet niet wat Chello in Belgie wil, maar in Nederland wil Chello vanaf 1 mei een limiet van waarschijnlijk 15Gb invoeren…

willen ze ja, maar denk niet dat het doorgaat
aangezien chello vet veel concurentie gaat krijgen
van adsl, en dat is het niet echt gunstig als ze limieten
gaan stellen.

Tja dat klopt… maar UPC zit financieel al in de rats, dus de kosten van het internetgebruik wat drukken zal ze momenteel wel goed in de oren klinken.

Ik hoorde vandaag dat ze een schuld van 4 miljard pieken hebben en dat hun aandeel naar 2 euro is gezakt… kans is er dat UPC de fles op gaat!

[B]Tja dat klopt… maar UPC zit financieel al in de rats, dus de kosten van het internetgebruik wat drukken zal ze momenteel wel goed in de oren klinken.

Ik hoorde vandaag dat ze een schuld van 4 miljard pieken hebben en dat hun aandeel naar 2 euro is gezakt… kans is er dat UPC de fles op gaat! [/B]

ik weet nog dat ze vorig jaar een schuld van 2.4 miljard hadden en dat ze dat prima vonden en daar ook op hadden gerekend dus ik denk dat ze dit ook wel hebben ingecalculeerd ze hebben immers een gigantisch kabelnetwerk in handen en dat gaat zich
echt wel snel terugverdienen

Ik heb toevallig vandaag met een beursventje van Aegon staan lullen en die gaf UPC nog een kleine 50% de kans om te overleven… hij had zijn aandelen UPC toch maar snel verkocht (hierdoor zakt het zaakje nog meer in natuurlijk)…

Werkt chello niet op een systeem van ? :

Onbeperkte Datalimiet.

Down speed: 64 kb/s
Up Speed : 16 kb/s

??

64 kbs, lol wat een kut limiet :frowning:

Neej zekers niet… zit nu bij mijn vriendin op Chello te downen op 170k…

Neej zekers niet… zit nu bij mijn vriendin op Chello te downen op 170k…

Hmm…Wazig,…hier in belgie schijnen ze een down en upload limiet ingevoert hebben,dat heb ik althans gehoort van nen maat vna mij die in leuven op kot zit,en chellow heeft.

Majah,anyways…64 kb/s is ook nog te doen,zolang de data-limiet maar onbeperkt blijft :slight_smile:

64kb/s,genoeg???
ni voor mij :slight_smile:

Dat zal wel, maar Chello heeft nieuwe algemene voorwaarden uitgebracht.
Ze zijn veranderd van :“Fair use policy” naar “Acceptable use policy”

Het rotte ervan is dat Fair use niet te bepalen is, Acceptable is alleen voor Chello te bepalen, want wat de een Acceptabel is is voor de ander teveel.

Grumble

bwa

verlaten

da zit er nog ni rap in

na al die kosten om teleslet te krijgen, ga ik niet nog eens al die kosten kunnen betalen (aansluiting, modem, …)

dan moet er al iets komen dat echt VEEL beter is (ze hebben momenteel allemaal hun voor en hun nadelen)

nu met de nieuwe telemeter kan ik ook elke maand exact 9.9gb downloaden en daar kom ik als ik mij inhoudt toch vaak een halve maand mee voort (de rest van de maand is altijd afkicken)

zo zal ik het toch nog een tijdje moeten volhouden…
hopelijk gaan binnenkort de limiet omhoog omdat chello eraan komt en dan blijf ik zeker nog wat langer (snelheid is hier meestal wel ok, wij zitten hier naar schijnt in onze wijk met 3 man op 1 kabel (waarvan ik waarschijnlijk de enigste ben die boven de gb per maand downd…))
:slight_smile: