Wie verkoopt er lege cd's?

vbimport

Laat effe snel iets van je horen als je lege cd's verkoopt voor minder dan 2,-. Laat meteen effe weten wat ze bij je kosten en hoe je ze verstuurt. Ook het aantal!

Met vriendelijke groet Michel

Voor minder dan f 2,-- ? En ook de beste kwaliteit zeker?? Mogen wij nou helemaal niets meer verdienen?

Dream on.

moeten ze voor deze prijs niet toevallig ook nog rw zijn ?

nou binnenkort kan ik aan lege cd’s komen het zijn wel nolabel maar ze zijn best goed!
Ik kan ze voor een piekie krijgen!!!

moet je geen 99 minuten cd’s kan ik ook binnenkort nog meer krijgen ik heb er nu 5 van en ze bevallen zeer goed past veel op!!!

Kijk eens in een goed kopen cd-winkel of Beurs (koop maar een spindel)

drcrash, brand jij 99 minuten cd’s gewoon met een ‘normale’ CD-writer?

hoe duur zijn die 99 min. cd’s?

nieuw 103 min CD’s van portel

Mail me ff Dr.Crash dan praten we over die lege cds…wil wel wat kopen…

Grtz,

Vitamin C -
http://www.vitamincds.com

PC-PSX-VCD-XXX-VHS-Twilight-Crazy Bytes-Veronica 2000

inderdaad, ik wil ook wel wat kopen van drcash!!!
mailto:cartman_cdz@email.com

he drcrash
kun je me ff je prijzen mailen van alle cds die je verkoopt

zucht, dat van die 99 minuten cd’s is toch geen flauwe 1 april grap mag ik hopen…

zo niet, waaar kan ik ze krijgen, en heb je een speciale brander nodig of moet je een firmware update doen???

<-- Posted by CaLiMo, @ http://kickme.to/ultimate64 -->

drcrash mail mij ook even voor prijzen

-=impulz=-

ik heb vandaag cd’s besteld bij iemand,
700mb inclusief jewel case 1,75 per stuk.

nu maar hopen dat ik ze krijg

die 99min cd’s zijn geen flauwekul maar ik kan er maar een paar krijgen ik heb er zelf nu 5 en ik hoop dat ik er nog meer kan regelen!!!

voor de rest kan je beter bij nightforce informeren over lege cd’s die kan ze nog goedkoper krijgen!!!

kan er mij iemand aan cds van 99 of 103 minuten helpen, mail me indien je info hebt,prijs is niet zozeer van belang

geile_cds@yahoo.com

die 99 min cd’s, draaien die in alle Branders ? IK heb een HP 9210i (8x4x32x scsi)