Wie stem je nu?

vbimport

Heya peepz,

Tragische dag, ik bezoek dan ook nu maar eens het forum om jullie meningen te lezen. Totibbs zei in een vorige thread; waarom al die ophef? Nou Totibbs; dat is altijd bij belangrijke mensen.

Ik denk dat Pim Fortuyn best kans maakte om premier te worden. Hij zette zich ook erg goed in voor de Nederlandse politiek en ik ging hem steeds meer accepteren. Ik heb naar zijn interview met Ruud de Wild op die middag geluisterd; het is echt een sympathieke en slimme man. Het enige gekke is dat hij homo is, vond ik..

Nuja, ik denk dat ik op hem gestemd had.. ..hoe het nu verder moet gaan weet ik niet. Wat stemmen jullie nu?

Ongeacht deze gebeurtenis blijf ik voorlopig mijn keuze op de SP houden.

Ik denk overigens niet dat ze Pim op de nummer 1 laten staan. Zelfs niet als reclame/propagandastunt.

Ik vind dat een gebeurtenis als deze niet het resultaat moet krijgen die de dader ermee voor ogen had. Daarom zal ik ook stemmen wat ik zou stemmen voor deze gebeurtenis: VVD

Ikzelf laat mijn keuze blanco. Ik zou denk ik Pim Fortuyn gaan stemmen, ongeacht wat iedereen ervan vind, maar Harry Mens zegt net bijvoorbeeld net bij Barend en van Dorp, dat Nederland niet massaal LPF moet stemmen.

jpschadde is weer zwevende kiezer… …nog steeds :S

Originally posted by jpschadde
[B]Heya peepz,

Tragische dag, ik bezoek dan ook nu maar eens het forum om jullie meningen te lezen. Totibbs zei in een vorige thread; waarom al die ophef? Nou Totibbs; dat is altijd bij belangrijke mensen.
[/B]

Ja dat zei ik dus omdat ik het raar vind dat enerzijds iedereen gelijk is. En anderzijds dus allene bij “belangrijke” mensen ophef gemaakt wordt.
Dat vind ik gewoon raar…

zelf mag ik trouwens nog niet kiezen…

Als ik mocht stemmen was het VVD denk ik, volgende keer ben ik van de partij

Als je me irritant vind, zeg het dan gewoon

NU, vind ik dat…:mad:

Ik zie het nog gebeuren dat veel mensen uit compassie voor PF op LPF gaan stemmen. Dit is natuurlijk niet te hopen…
(niet dat ik de partij de verdiende stemmen niet gun, maar vanwege het feit dat mensen gaan stemmen op hen om een verkeerde reden).

Zelf blijf ik bij mijn oordeel dat SP het beste bij mij past. Mag ik stemwijzer geloven (www.stemwijzer.nl) dan is de VVD een goede 2e voor me…

Hij zal er wel gewoon nog opstaan, een eerbetoon aan hem.

Laat ze maar met een absolute meerderheid winnen, om zo te reageren op de gebeurtenissen.

Daarna zou volgens mij de partij van Pim fortuyn moeten worden opgeheven.

Maak hem postuum Minister President voor een dag en schrijf dan nieuwe verkiezingen uit.

Hij heeft altijd zijn woord gehouden, hij zou ze wakker schudden en dat heeft hij gedaan. Hij heeft gezegd "Ik wordt de nieuwe minister President " Laat hem dat nu dan ook worden.

ik denk dat na deze aanslag rechts gaat winnen met de verkiezingen…

maar mijn stem was, is en zal waarschijnlijk nog een tijdje SP zijn

Laat ze maar met een absolute meerderheid winnen, om zo te reageren op de gebeurtenissen.
Daarna zou volgens mij de partij van Pim fortuyn moeten worden opgeheven.

ik ben bang dat na een absolute overwinning de partij zeker niet meer opgeheven zal worden…

Het enige gekke is dat hij homo is, vond ik…

:confused:

ik zou niet stemmen op hem en ik ga nog steeds niet stemmen op hem.

En ik word dood en dood moe van al die gasten die iedereen maar de schuld geven dat hij is doodgeschoten (dus mensen als Van het hek, spijkerman, de pvda, groen links) omdat ze de draak staken met Fortuyn hem zwart maakte en ga zo maar door.

bv. Als het spijkerman zijn schuld zou zijn, worden er binnen kort nog wel een paar politicie doodgeschoten omdat die ook voor gek werden gezet in zijn show.
Hou op ermee, een gek uit Harderwijk is de schuldige en niet mensen welke hem welles in de mailing namen of hem aanvielen op zijn stellingen.

Het grootste compliment voor iemand is dat hij geparodieerd wordt op een nette manier in de media. Pim was neem ik aan verstandig genoeg om dat door te hebben.

Laten we in godsnaam niet gaan wijzen en een zondebok zoeken. Zoals Wim Kok al zei " Laten we in godsnaam kalm blijven ".

Ik ben bang dat , zoals het er nu naar uitziet , dat , als de verkiezingen doorgaan , dat het een grote farce wordt richting de democratie.

Zou op Pim gaan stemmen en blijf dit nu ook doen.
Ik neem aan dat de hele partij achter zijn iedeeen staat en op dezelfde manier politiek gaan voeren.

Originally posted by HjS!
[B]ik zou niet stemmen op hem en ik ga nog steeds niet stemmen op hem.

En ik word dood en dood moe van al die gasten die iedereen maar de schuld geven dat hij is doodgeschoten (dus mensen als Van het hek, spijkerman, de pvda, groen links) omdat ze de draak staken met Fortuyn hem zwart maakte en ga zo maar door.

bv. Als het spijkerman zijn schuld zou zijn, worden er binnen kort nog wel een paar politicie doodgeschoten omdat die ook voor gek werden gezet in zijn show.
Hou op ermee, een gek uit Harderwijk is de schuldige en niet mensen welke hem welles in de mailing namen of hem aanvielen op zijn stellingen. [/B]

Voor de gek houden en iemand in een extreem rechtse hoek duwen zijn twee verschillende dingen. Maar als je dit laatste met het eerste bewerkstelligt is het dus wel fout.

Als je maar vaak genoeg zegt dat hij gevaarlijk is en hem vergelijkt met himmler hitler etc.( weet nog een leuke thread met een gemanipuleerde foto hier op cdfreaks, kan hem niet meer vinden) en deze andere http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=42627
dan is dit ongeloofelijke domme stemmingmakerij.

Er is dan vast wel iemand die het gerechtvaardigd vindt om het te vermoorden want iedereen ziet hem toch als gevaar !!!

Die klootzak ziet zich waarschijnlijk als redder van het Nederlandse Volk(ert) want hij heeft een 2e Hitler gestopt !!!

EIKELS.

Iedereen die hieraan heeft meegewerkt wordt HATELIJK bedankt !!!

Originally posted by Keith
Zou op Pim gaan stemmen en blijf dit nu ook doen.
Ik neem aan dat de hele partij achter zijn iedeeen staat en op dezelfde manier politiek gaan voeren.

Alhoewel ik eigenlijk vind dat je moet blijven stemmen wat je voor deze moord ook stemde, heb ik toch echt heel erg mijn twijfels bij de rest van de Lijst Fortuyn, ik kan me ook niet indenken wat voor voordeel Pim’s broer en Harry Mens hebben bij het oproepen van mensen om vooral niet op deze partij te stemmen.

Ik denk dat deze partij in onze regering er voor zal zorgen dat deze instabiel word en dat is uiteindelijk slecht voor ons allemaal. Men zegt wel dat zij de standpunten van Pim kennen, maar zoals iedereen weet bedoelde Pim dingen soms anders dan hoe de rest van Nederland het opvatte. Het enige wat ik kan zeggen is houd de partij in de gaten en kijk wat ze doen de komende tijd.

Stem zeker niet zomaar op hen omdat je DENKT dat ze doen wat Pim wilde, mensen kunnen nogal makkelijk omslaan…

ik heb dus die list in gevuld van stemwijzer 2de kamer en ik heb de meeste overenlomsten met pim fortyn en op de 2de plaats leefbaar nederland dus asl ik naar harry mens zou lijsteren zou ik nu dus niet op pim fortyn moeten stemmen maar maar op leefbaar nederland.

Originally posted by Marsz-=FX
NU, vind ik dat…:mad:

w00t nog wel met een :mad: erbij :wink:
Hoezoow dan :smiley: ?

Mjah, k ga slapen :wink: En k stem SP nummertje 20; bekende uit Katwijk :smiley: Of gwoon toch Pimmie, k wilde dat misschien al gaan doen.

Upperdog; die bewering van mij snap ik ook al niet meer :wink: Hij was homo, enige gekke? Ik denk dat IK gwoon gek ben :smiley:

w00t nog wel met een :mad: erbij :wink:
Hoezoow dan :smiley: ?.. Ik denk dat IK gewoon gek ben :smiley:

dat denk ik dus ook…:wink:

Ik stem niet op Pim, want ik vertrouw em nie echt. Blijf dus bij mijn partij: VVD.