Wie snapt...........? BSA?

vbimport

Ik vraag dit ff voor iemand anders......

Hij kreeg een mailtje:

Zo Jeroentje.......kwam ik jouw naampie ff tegen in een newsgroup. Zo dus een lid van de gerenomeerde Van Schaik familie maakt zich schuldig aan bijbeunen en handel in illegale software..........? Hmmmm wat gaan we daar tegen doen.

Denk eerst maar eens diep na wie dit eigenlijk schrijft. Ja je weet het toch nog wel?

grtz

Balboa

zijn email adres is: balboaproductions@hotmail.com

Heeft dit iets met de BSA te maken
of is het gewoon iemand die zin heeft om te ouwehoeren?

En dit snap ik niet:
Denk eerst maar eens diep na wie dit eigenlijk schrijft. Ja je weet het toch nog wel?

Hij heeft nog nooit met hem gemailt, zegt hij

Ik denk persoonlijk dat het gewoon een bekende is die hem wat angste wil aanjagen. Anders sla je hem even om z’n oren met overtreding van 2 wetten:

1. Wet op de Privacy.
  2. Wet op de Persoonsregistratie.

Je kan hem wettelijk dwingen binnen 2 weken aan te geven hoe hij aan die informatie komt en dat je wil dat alles wat aan jou gerelateerd kan worden, verwijdert wordt uit elke database danwel archieven die deze persoon kan bezitten. Dat schrikt al genoeg af! Neem van mij aan dat het werkt, want ik heb het al een paar keertjes gedaan. Dreigen met een civielrechtelijke procedure en dan houden ze hun mond wel.

PS: Vergeet niet te vermelden dat je de Administratie kosten niet betaald, want anders kunnen ze hier Fl. 25,- voor rekenen!