Wie kan mij helpen?

vbimport

Ik probeer een Cd te branden met Nero en ik krijg steeds een fout melding binnen, nl. kan fixatie niet uitvoeren, SCSI not using the temporary buffers,
12:00:16 #15 mmc 2305 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 915
Track-servo-fout

12:00:16 #16 TRANSFER -19 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 915
Kon Fixatie niet uitvoeren

12:00:16 #17 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1193
Brandproces mislukt met 4x (600 kb/s)

12:00:16 #18 Text 0 File Scsicmd.cpp, Line 308
SCSI not using temporary buffers
20 out of 20 temporary buffers allocated

12:00:16 #19 Text 0 File WinNeroThreads.cpp, Line 909
Thread priorities:
Pri. name -> class / level
0. Idle -> 32 / -15 = default
1. Background -> 32 / -2 = default
2. Normal -> 32 / 0 = default
3. HighIdle -> 128 / -1 = default
4. High -> 128 / 0 = default
5. Higher -> 128 / 1 = default
6. Realtime -> 128 / 2 = default
Ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen, vast bedankt guys!

Dus eh die cd doet het verder ook niet ?

Ik heb ook zoiets zegt ie de hele tijd cant find scsi target blahblahablah cant finalize disk. En doet ie het toch perfekt.

Nee hij brandt het nog niet eens, ik ben al een paar cd-tjes kwijt op die manier, ik weet echt niet wat er aan de hand is, dat is sinds gisteren dat hij het doet, daarvoor deed hij het prima!!!

Oh ja, hij zegt eerst, SCSI/IDE probleem en dan kapt hij ermee!!!

Hallo, weet niemand wat er loos kan zijn met mijn systeem, of doe ik zelf iets fout!

Heb je clone cd al een geprobeerd copieerd alles

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar ik denk dat het probleem niet is, ik wou gewoon een cd branden van een aantal mp3, het was een dubbel cd, de eerste was gewoon goed gelukt, maar toen ik de tweede wou branden begon het mis te gaan, ik heb al 5 cd’s verknoeid!!! Grrrrr!!!

zet je tijdelijke buffer wat hoger in nero, iets meer mb opzetten of iets minder

Bij stond ie op automatische configuratie, moet ik het dan eerst op handmatig zetten, die stond op 14 Mb, ik heb het nou op 20 gezet, zou het goed zijn denk je, sorry hoor, maar ik ben echt een leek op het gebied van kopieren!

dat verschilt van systeem tot systeem, probeer het eerst is ff met een rewritable dan, als het mislukt , kan jem nog steeds wissen

Ja dat zou ik wel willen, maar ik heb geen Rewriter, ik heb een yamaha 400c, dat is een oud ding, maar ik heb het niet vaak gebruikt, ik denk dat ik er op z’n hoogst 50 cd’s mee gebrandt heb, dus ik denk niet dat ie versleten is of zo!

mmm is wel oud… dit probleem gaffie bij mijn ouwe brandertje ook… dit als gevolg van een stroef schuivende laserkop… kan best zijn dat juist door het weinige gebruik het vet op de geleiders dik en hard is geworden… zou m ff schoonmaken en opnieuw invetten… kost wel ff tijd maar dan heb je ook wat… o ja moet je m eerst wel ff openschroeven… :slight_smile: maar dat is het leukste is het niet?!?

Nou, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen, ik hoop dat dan het probleem is opgelost, ik elk geval bedankt jongens voor jullie medewerking!!!