Wie kan mij helpen

vbimport

Hallo jongens ik heb een Nokia 3210 gekocht met datakabel. Maar heb geen goede werkende programma's ervoor weten jullie er misschien een paar werkende voor mij met een crack of serial nummer. Alvast bedankt

ronaldbronsink@superweb.nl

Ronald

Zoek op Nokia DataSuite zou ik zeggen.
Ik heb net een Nokia 7110 (niet klappen, lekker wappen )en daar zat wel iets aan software bij, maar heb nog niet eens tijd gehad om die te checken.
Als het iets interessants is laat ik het je wel weten (en als het kan werken met 3210)

3210? Best leuke dingen voor te krijgen! Ik heb mijn tril-alarm (menu) al geactiveerd en het netmonitir-menu. Mijn simlock is uiteraard ook al verdwenen, en de opstart/operatorlogo’s zijn veranderd! Nou denk je natuurlijk: fijn voor je , maar waar vind ik dat nou allemaal?? Ga eens bij http://gsm.iq.pl/gsm_ok_e.htm kijken of volg wat links via http://gsm.pagina.nl/

Anders mail me maar eens voor wat uitleg!
(blauw display is ook leuk!!!)

Vertel me meer over dat simlock verwijderen!!!

The MAzTER

Ik heb ook een 3210, maar wist niet eens dat je dat er allemaal me kon doen djrolo. Ik ga nu zekers eens kijken!

Gr33ts, G@M3FR3@K

ik heb ook een nokia 3210 en natuurlijk datakabel. Unlocken is best makkelijk.
Kijk op de site http://www.nokia.x1.nl/

Dit vind ik pas een goede topic.
Als er nu nog iemand ook zon een site weet voor BOSCH GSM dan ben ik helemaak content.
Zijn jullie GSM’S die jullie moeten unlocken “van de boot gevallen”?

Voor bosch is weinig te vinden, enne mijn telefoon is niet “van de boot gevallen” (hier zeggen we trouwens “van de vrachtwagen gevallen”) maar ik heb/had een BEN-abbonnement en aangezien het motto van BEN “BEN NIE BEREIKBAAR!” is, wilde ik een ander abbonnement afsluiten, zodoende moest die klote simlock eruit!

BTW: Sim-Lock verwijderen kost 30,- >> mail voor info!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by djrolo:
[b]Voor bosch is weinig te vinden, enne mijn telefoon is niet “van de boot gevallen” (hier zeggen we trouwens “van de vrachtwagen gevallen”) maar ik heb/had een BEN-abbonnement en aangezien het motto van BEN “BEN NIE BEREIKBAAR!” is, wilde ik een ander abbonnement afsluiten, zodoende moest die klote simlock eruit!

BTW: Sim-Lock verwijderen kost 30,- >> mail voor info![/b]<HR></BLOCKQUOTE>

kun je echt niets doen voor Bosch

Ja je hebt vaak van die gsm top 100 site’s en daar staat meetsal ook iets van Bosch bij. Niet echt veel maar toch

Groetjes,
Matt

Is er ergens een goedkoop kabeltje te halen voor een 3210, ik heb mijn 3210 gevonden (ja toevallig wel ja, jammer voor die gozer want die kwam ik later tegen en maar zoeken en maar zoeken, een ding scheeld z’n vader handeld er in dus no problem voor hem! Dus dacht ik de balle ik hou heb gewoon) en er zit zo’n achtelijke HI pre-paid dinges bij, waar je dood ziek van word.

The MAzTER

Renaat: Ga eens kijken op die eerste link die bovenaan bij mijn eerst reply staat, daar vindt je ook software voor bosch, maar dan heb je dus wel een kabel nodig en daar kan ik je niet aan helpen