Wie kan mij helpen? (mensen met creditcard gezocht)

vbimport

Hallo!,

Ik heb een vraag, misschien is het een hele rare vraag, maar ik wil het toch proberen.

Gisteren (donderdag 18 mei) kreeg ik een mailtje van de mailinglist van SCI omdat ik daar lid van ben, het mailtje zag er zo uit:

Dear,

This summer SCi release some of their most exciting and innovative products ever.

In April we gave you an exclusive preview of our summer line-up. This month we're giving our valued customers
(that includes you!) the opportunity to pre-order these games and benifit from a special price!

If you place an order on our web site (http://www.sci.co.uk) for any of the games listed below prior to that game being
released, you will get the following special offers:

CARMAGEDDON TDR 2000 (PC) £5 OFF OUT JUNE
MILLE MIGLIA (PLAYSTATION- PAL ONLY) £5 OFF OUT JUNE
ALFRED'S ADVENTURE (GAME BOY COLOR) £5 OFF OUT JUNE
COOLBRICKS (GAME BOY COLOR) £5 OFF OUT JUNE
SWIV (GAME BOY COLOR) £5 OFF OUT JULY

To take advantage of these special offers and get your hands on one of these great new titles, visit our web-site at http://www.sci.co.uk and enter the SCi store.

The offers end on the day before each game is released.... so what are you waiting for?! The exact release date for each title will be posted on the web-site, so keep an eye on it! However, just in case you do miss the release dates, don't panic, we will e-mail them to you next month.

Got any mates?...If so don't be selfish! Tell them to register with us at http://www.jointhelist.co.uk/sci/scifriend.html and let them take advantage of this summer's hottest offer.

If you did not receive our April e-mail, detailing the new releases, simply send an e-mail to marketing@sci.co.uk, and you will be sent all the information you need.

If you do not wish to be contacted by e-mail about SCi news and offers in future, please return all of this message, your name and your e-mail address to: scinomail@jointhelist.com

Dat was het mailtje wat ik van SCI ontvangen had.

Nou ben ik een grot Carmageddon fan, dus die aanbieding spreekt mij zeer goed aan. Daarom wou ik gisteren gelijk maar even bestellen. Maar toen ik bij het order form kwam bleek dat ik moest betalen met een creditcard, en die heb ik niet

ook vind ik het niet de moeite waard om hem voor zoiets 1 keer aan te schaffen.

Ook op de homepage van SCI stond een spel (Carmageddon Special Edition) voor de prijs van 29,95 pond wat een speciale editie was dus met allerlei spul er bij. Hier zijn er maar 100 van gemaakt en ook die wou ik graag bestellen.

Maar omdat ik dus zoals eerder al gezegt had geen creditcard heb, wil ik iemand anders vragen of hij die 2 spellen voor mij daar wil bestellen.

Hier is niks illegaals aan omdat het om gewone originele spellen gaat die je bij SCI koopt.

Dus als je een creditcard hebt, bestel je de 2 spellen gewoon op je thuis adres, en als je ze dan ontvangen hebt stuur je ze weer door naar mij toe.

Ik heb even berekent wat de prijs voor de 2 spellen samen was, en dat was ongeveer F105,-in Nederlands geld. Uiteraard betaal ik degene die mij helpt wel meer. Als iemand dit voor mij kan regelen ben ik wel bereid om F200,- te betalen voor de 2 spellen!

Als je meer informatie wil, kan je me altijd mailen, ook als je me kan helpen mail me op: t_m_o_f@yahoo.com

Of kijk op de homepage van SCI op de URL: http://www.sci.co.uk

Met vriendelijke groet,

The Unforgiven

Hoi,

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar als je alles goed vertaald blijkt dat je 5 pond KORTING krijgt, dat houdt in dat er zo’n 16 gulden van de verkoopprijs afgaat … Je komt met je berekende prijs daardoor aanzienlijk hoger te liggen. Het is bijna geen voordeel te noemen aangezien je voor porto kosten bijna 16 piek kwijt bent. Het is maar dat je het weet.

Greetz,

Enigmastar

Hallo Enigmastar,

SORRY! Je hebt gelijk, dat was me nog helemaal niet opgevallen, ik dacht al, wat is dat goedkoop, 5 pond voor een origineel spel

Het spel kost nou op de SCI homepage 29,95 pond, als er 5 pond koritng afgaat blijft er dus 25 pond over. Ik heb het even met de volgende URL uitgerekent: http://www.ou.nl/java/cursussen/VPmJ/rondleiding%20VPmJ/14Valuta/valuta.htm

en voor die 2 spellen ben ik nou F166,- kwijt. Dat betekent dat er F36,- overblijft voor de verzend- en verpakkingskosten.

Iedereen die een creditcard heeft mag me mailen en zeggen wat hij hier voor wil hebben.

Mail naar: t_m_o_f@yahoo.com

The Unforgiven

hahahaha
ben ik weeeer
als dr iemand echt zo dom is om zn creditcardnummer te geven,dan mag tie ook wel 10.000 piek op mijn rekening storten hoor!!

wat n triesteling zeg
ga bij je pa zeuren,heb je geen vrienden losertje???

Tha King,

Rustig zeg,
Niet iedereen heeft een creditcard en als je het op deze manier kan proberen, waarom niet?
Er zijn zat manieren om dit voor hem op te lossen. Het is gewoon een doodgewone vraag, meer niet.
Zolang je maar niet gelijk je creditcardnummer en datum doorgeeft enzo.

Greetz, Ed

FUCK YOU EDDEPET!!!

reveal yourself en ik kick je ass!!
waar bemoei jij je mee eikeltje?
wie ben jij om mijn mening te dissen?

freedom of speech,thats all theres to it dudeeeeeeeeeee

val dood eikel

greeetzzzzzzzz,tha king

Alleen als je van te voren het geld komt brengen wil ik misschien wel bestellen

D@RKNeSS

Sommigen begrijpen mij misschien verkeerd: IK WIL HELEMAAL GEEN CREDITCARD NUMMER VAN JE HEBBEN!

Ik vraag alleen of iemand hem voor me wil bestellen, dan hoef ik je nummer dus niet te hebben!

Maar aan iedereen: Het is niet meer nodig mij te mailen. Iemand wil me naleijk al helpen dus mijn probleem is opgelost!

Wel iedereen bedankt voor de reacties

DEZE TOPIC KAN GECLOSED WORDEN!

The Unforgiven