Wie kan mij een virus emailen?

vbimport

Hier staat een linkje naar ILOVEYOU-bug. Ik heb het hieronder maar even gequote:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by HitExp:
Want a copy of this bad boy then click here. Remember do not execute this script and do not use it for malicious intent, it is only available for informational purposes<HR></BLOCKQUOTE>

Don't mail it to me

Koko

Hallo!,

Misschien klinkt het wel een beetje gek, maar zou iemand mij even een virus kunnen mailen?

Dit wil ik graag gebruiken om mijn virus scan te testen.

Ik heb het liefst het ILOVEYOU virus maar het mag ook Melissa, CIH, HAPPY99.EXE of Chernobyl zijn.

Mail hem naar: t_m_o_f@yahoo.com

Alvast bedankt,

The Unforgiven

Weet wat je vraagt.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>…In het onderzoek naar de verspreiding van het ‘I love you’-virus heeft de Filippijnse politie inmiddels veertig verdachten op het oog. De namen komen voor op een diskette die is gevonden in het appartement van hoofdverdachte Irene de Guzman. …

<HR></BLOCKQUOTE>

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 17 May 2000).]

oke, hoeft ook niet perse ILOVEYOU te zijn als het maar een virus is…

The Unforgiven

Hallo Koko,

Ik heb nu het bestand: lovebug.zip gedownload.

Ik heb het bestand nog niet geopend, maar is dit nou het ILOVEYOU virus?

Kan ik het .zip bestandje wel openen? Als ik namelijk de .ZIP bestand scan, vind hij niks, terwijl mijn virus scan het ILOVEYOU virus wel zou moeten herkennen.

Graag een reactie

The Unforgiven

Tja, volgens mij kun je het gewoon unzippen…
Ik heb het ook maar gevonden in een andere topic. Misschien dat ‘HitExp’ er meer van weet; hij heeft het gepost…

grtz Koko

[This message has been edited by Koko (edited 17 May 2000).]

Hallo!,

Heel hartelijk bedankt voor het geven van de link (Koko)

Ik heb hem inderdaad geunzipt en mijn virus scan herkende hem gelijk

Nogmaals bedankt voor de reacties!

ZOU DEZE TOPIC NU GESLOTEN OG VERWIJDERD KUNNEN WORDEN?

Alvast bedankt,

The Unforgiven