Wie kan er mij uitleggen,hoe ik die 2 sec. tussen de liedjes moet wegkrijgen?

vbimport

ja,ik weet het dat er al uitvoerig is over gesproken,maar ik weet nog altijd nie hoe ik dit nu moet doen???Kijk,zo open ik nero:
-ik neem dus als type audio cd
-Dan kom ik in een leeg blad,waar ik files kan toevoegen…
-dan neem ik add-file
-en opent hij deze met mijn muziek
-dan staan al mijn nummers er,en wa moet ik dan doen,voor de procedure te starten?
-Eerst neem ik choose recorder,dat is mijne writer dus,maar dan voor die 2 sec. ruimte tussen liedjes weg te doen???Naar welke optie moet ik dan gaan…
Wie kan mij helpen???Ik denk dat het voor degenen die veel met nero-bezig zijn een makkie moet zijn,maar ik heb er nog maar eventjes mee gewerkt,en weet echt niet hoe het te gebruiken!!!

Je gebruikt toch wel disc at once?

waar staat da disc at once???

stijn ben jij nu echt zo lui ?? of stom ?
kijk gewoon 2 seconden verder en je ziet het !!! het staat gewoon bij de write options
ttttt

Je kunt 2 keer op een liedje klikken dan kom je bij de properties. Dan zie je pause staan en dan maak je van de 2 --> 0. Dan ga je braden, als er komt te staan dat je writer het niet ondersteund dan kies je disc-at-one.
Ga naar File…Write CD…

onder de write speed staat write method zet een vinkje voor disc-at-once. Meer hoef je niet te doen. Ik hoop dat het werkt anders ICQ maar ff 69835101

Greetz,
RMX

Ok,Thanx RMX er zijn toch nog gasten in de wereld dien ou helpen,en da kan nie van iedereen gezegt worden,he ken08

stijn (moneyM)
hou uwen bek maar he !!!
wacht maar als ik u zie op school
hihihihi
neen serieus nu:
hebt ge al ne keer naar dienen topic gekeken van intel of athlon???

weet iemand of je ook MP3s in je cd-speler kan spelen.want dan kan ik makkelijker meer Mp3s afspelen.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Zell:
weet iemand of je ook MP3s in je cd-speler kan spelen.want dan kan ik makkelijker meer Mp3s afspelen.<HR></BLOCKQUOTE>

Ja dat kan, maar alleen in een speciale mp3 speler (rond de 1000 geloof ik). Het kan niet in een gewone cd speler. Wel in je cdrom natuurlijk

je hebt al dvd spelers die regio code vrij zijn en mp3 cds afspeelt voor zoeen 700gld hebt verschillende types er van 1 is yamakawa
kennis hebt er 1 en werkt prima is tekoop op pcdiscount beurzen en diversen pc winkels…
dan heb je alles in 1 mp3 dvd(regiovrij)enz…

Luister, niet moeilijk doen.

1. Start Nero, kies ervoor om een audio cd te maken.
  2. drag & drop de files in je lay-out screen
  3. selecteer nu een nummer en druk “CRTL-A”
  4. Rechtermuisknop -> eigenschappen
  5. pause between tracks 2->0 seconden veranderen.
  6. cd bakken

Werkt altijd hetzelfde Je moet wel zorgen
dat je disc-at-once aan hebt staan.

Wanneer je op de "write-dialog"hebt geklikt
kun je een aantal dingen instellen waaronder
de brandsnelheid.

Daaronder staat een vakje met disc-at-once
ervoor. Dat vakje MOET aangevinkt zijn.

Hope I helped ya !!!

Greetz,

Tha Sentinel

Moest je het eerste liedje niet op 2 sec laten staan ???

Yep,je moet het eerste liedje op 2 sec. laten staan!!Thanx to all of You(behalve ken08!) voor de hulp die jullie mij gegeven hebben,want alleen bakte ik er nie veel van!!!