Wie kan er in Belgie mij elke nieuwe Twilight geven?

vbimport

Hallo ten eerste ik wil geen geld versturen naar de dealer!!!Zelfs ook niet als ik het spel eerst ontvang en dan maar moet betalen.
“REMBOURS” staat mij wel aan dit is zeer veilig!Ik wil 500 frank geven voor elke nieuwe Twilight maar geen cent meer.Dus voor mensen die in Belgie wonen komt dit goed uit!
Die verdiend dan 400frank voor de Twilight en 100 frank voor de verzendingskosten(rembourskosten).Wie dit voor mij kan doen gaat veel verdienen op mij.
Natuurlijk het kan nog makelijker als je dicht in Sint-Niklaas woont kunnen we gewoon ergens afspreken.Of we kunnen een game ruilen ik heb er zeer veel !!!
ga eens een kijkje nemen op http://www.geocities.com/gototwilights/
daag

Check’t uwen e-mail ik woon in Sint-Niklaas

Kijk eens op: www.cdholland.nl

He Mastrigt ben jij gek cdholland is de slechtste dealer die ik ken na 5 weken krijg je pas je cd’s + 1000 mailen te hebben gestuurd !!

Ja ik heb al eens gekeken op CD holland SUCKERS!!!Die zijn slecht en overdreven DUUR
FU-CK cd holland ik heb nu al 5 keer gemailt
en nog altijd geen antwoord!
Ik had ford racing besteld
en na 3 weken nog niets
als de CD nu nog aan mijn deur komt
breek ik hem in 2 en heeft die loser niets
meer!!!

als ge nu in Leuven aan de unif zat dan had ik u nen dealer kunnen doorspelen voor 400fr per twilight

CD holland SUCKS!!!
Ik heb er geld heen gestuurd voor Twilight 42 en nu nog steeds niets gezien.
De hele tijd mailen en als ze vragen om welke CD’s het gaat, mail ik ze dat netjes door en krijg ik geen reactie meer. En zo gaat het de hele tijd maar door.

Ja mensen niet afwijken over de topic, als je klachten hebt over cd-holland post dit dan in het dealer experiences forum, en in het engels.