Wie is uw leider?

vbimport

Ik leef van dag tot dag en heb geen echte leider of rolmodel in mijn leven.

ik ben leiderloos ikheb geen voorbeeld nodig

Domin8tor!

Niet echt mn leider, maar mn vriendin is toch degene waar ik het allemaal voor doe.

Leider? Die heb ik niet.

Ik pas me eigenlijk wel constant aan aan de omgeving waar ik in verkeer (niet al te veel, maar veel mensen zijn te dom/naief om iets anders dan zichzelf te accepteren dus dan kies ik voor de diplomatieke uitweg). Zelf geloof ik trouw in “the power of one”. Daarmee wil ik dus niet zeggen dat individualisme DE oplossing is, alhoewel het functioneren en denken als een enkele entiteit in veel situaties wel tot een beter resultaat leidt.

Euh ja… ik klets teveel…

Originally posted by Dee-ehn
Zelf geloof ik trouw in “the power of one”.

Werkt misschien voor jou, maar er zijn heel veel mensen die niet met dat individualisme om kunnen gaan. Let’s face it, de meerderheid van de mensen is niet in staat om voor zichzelf te denken (voorbeelden te over, zoals de politieke verkiezingen ieder jaar…helemaal in de VS :wink: ).

Ik ben totaal leiderloos (mooi woord!).

[off-topic]
Ik heb echt 5 minuten moeten wachten voordat ik deze post kon typen: foster parents plan geweldige vondst!! :bow: :cool:
[off-topic]

Mijn zaadleider…:smiley:

Ook ik ben leiderloos…arme ik…:iagree:

Originally posted by Da_Taxman
Werkt misschien voor jou, maar er zijn heel veel mensen die niet met dat individualisme om kunnen gaan. Let’s face it, de meerderheid van de mensen is niet in staat om voor zichzelf te denken.

Helaas heb je daar helemaal gelijk in… veel mensen zijn indertussen zo geindoctrineerd door alle grotere invloeden van buitenaf (media, overheid, pressiegroepen etc) dat ze zich min of meer verplicht voelen (al dan niet bewust) aan de menigte te conformeren…