Wie is oppermod

vbimport

Wie is hier eigenlijk oppermod? Of zijn alle mods gelijkwaardig (en admins en alle titels)

Dit forum biedt de mogelijkheid om een supermod in te stellen, dat is een ‘rang’ tussen moderator en administrator. Je kunt dan in alle fora editen etc, maar niet bij de administrator functies (user management etc).

Elke mod is verder beperkt tot het forum waar hij mod van is voor wat betreft het editen, sluiten, deleten en verplaatsen van topics (posten kan natuurlijk overal).

Administrator is in beginsel 1 level en alle admins zijn qua mogelijkheden gelijk. Maar je hebt natuurlijk de grote bazen hier:
Domin8tor, ZiSE, TheDuke en MP|3

Maar geloof niet dat er mensen zijn die zoveel waarde hechten aan het verschil…niet zoals sommigen waarde hechten aan het aantal posts dat ze hebben :wink:

ik dacht dat kluxklux dat was :slight_smile:

aha thx for tha info @min :slight_smile: wanneer ben je trouwens senior member? :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
aha thx for tha info @min :slight_smile: wanneer ben je trouwens senior member? :smiley:

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik vind dat ik al best wel veel posts heb (en een goed gemiddelde) :smiley:

khad eigenlijk ged8 bij de 150 ofzow, maar jouw status ziende gok ik dat het 200 is :slight_smile:

nog ff wat posten dan maar heh :wink:

Als jullie gaan zeuren om user titles dan zet ik ze gewoon vast op ‘Newbie’

Ik heb langzamerhand een hekel gekregen aan posts/topics over "wanneer wordt je ***member’ , wat maakt dat nu uit… hele diepe zucht

Edit:

Het is al een keer in het verleden gepost, maar dan toch nog maar een keer:

Newbie (Minimum Posts: 0)
 CD Freaks Rookie (Minimum Posts: 30)  
 CD Freaks Junior Member (Minimum Posts: 50)  
 CD Freaks Member (Minimum Posts: 100)  
 CD Freaks Senior Member (Minimum Posts: 250)  
 CD Freaks Die Hard (Minimum Posts: 1000)  
 CD Freak (Minimum Posts: 2000)  
 CD Freaks G0d (Minimum Posts: 3500) 

250 ofzo?! -zucht mee- :wink:

Waar heb je het nog over… 250 posts dat is lang geleden zeg :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Waar heb je het nog over… 250 posts dat is lang geleden zeg :slight_smile:

Idd ja, das al weer een paar jaartjes terug ofzo denk ik! :wink:

Ach ja, gaat toch vanzelf! Het gaat het hardst als je er nie op let! :stuck_out_tongue:

Dat zal best ja met jou gaat het vooral hard met dat gesjet zo :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Dit forum biedt de mogelijkheid om een supermod in te stellen, dat is een ‘rang’ tussen moderator en administrator. Je kunt dan in alle fora editen etc, maar niet bij de administrator functies (user management etc).

Elke mod is verder beperkt tot het forum waar hij mod van is voor wat betreft het editen, sluiten, deleten en verplaatsen van topics (posten kan natuurlijk overal).

Administrator is in beginsel 1 level en alle admins zijn qua mogelijkheden gelijk. Maar je hebt natuurlijk de grote bazen hier:
Domin8tor, ZiSE, TheDuke en MP|3

Maar geloof niet dat er mensen zijn die zoveel waarde hechten aan het verschil…niet zoals sommigen waarde hechten aan het aantal posts dat ze hebben :wink: [/B]

en PHP|Marcel = server op :wink:

Ach dat gezwets over je status. Ja sommige maken er wedstrijd om of zo. Wie de meeste posten haalt. Waarom kan het niet eens gewoon keertje klaar zijn met dat gemier om die status. We zijn er toch om elkaar te helpen of niet soms.

Originally posted by Fer2000
We zijn er toch om elkaar te helpen of niet soms.

Dat is wel een heel erg nobele taak, maar je hebt wel gelijk, maar ik ben hier ook nog om een beetje :smiley: lol :smiley: te maken :slight_smile:

En je helpt dan elkaar vanzelf met posts maken…heej kijk eens 2 vrliegen in 1 klap :slight_smile:

De optie Rate Member zou volgens mij een betere indicator zijn voor wat andere mensen van iemand vinden (UBB 6 heeft zo’n optie standaard).

User titles op basis van aantal posts zeggen helemaal niets en leiden vaak tot onzin posts. Deze discussie is al zo vaak gevoerd, maar mensen lijken het gewoon niet te (willen?) begrijpen…

Het is niet de kwantiteit die telt, maar de kwaliteit. Het is dat ik mijn aantal posts en user title moet laten staan om de consistentie van het forum te behouden (anders krijg ik van MP|3 weer op mijn donder :wink: ), maar wat mij betreft had daar best Newbie en 0 posts mogen staan…

Maar ja, zoals DynaMIKe in zijn topic heeft bewezen, sommige mensen hangen teveel aan het digitale leven en denken status te kunnen ontlenen aan allerlei irrelevante zaken.

De sig van Mattel007 blijft in dit opzicht een goede, Respect is iets dat je moet verdienen (en dan niet door het aantal posts, maar door wat je te vertellen hebt in die posts).

Tja Tax op zich heb je gelijk met wat je zegt, maar hoe stel je het je voor?

Eerst zul je duidelijke regels en richtlijnen moeten scheppen over wat voor post wat voor punt krijgt.
Heb je dat eenmaal gedaan, dan zal van IEDERE user IEDERE post gelezen moeten worden en beoordeeld moeten worden.

We hebben momenteel zeg eens 7000 leden. Zeg eens dat een lid per dag gemiddeld 5 replies neerzet… dan zou door een team van euh 15 man? dat gelezen moeten worden dan zijn dus een 1100 replies per dag… niet echt haalbaar of wel?

Het is niet een waardering die door een team van mods/admins uitgevoerd moet worden, maar een rating die iedereen kan geven.

Je loopt altijd het gevaar dat mensen met verschillende nicks zichzelf een hoge rating geven…maar een dergelijk systeem werkt beter dan automatische levels op basis van het aantal posts.

Ik zeg niet dat ik voor een rating systeem ben, maar het zou wel een betere graadmeter zijn voor de zogenaamde status die iemand op het forum kan genieten.

Maar ja, misschien krijg je dan weer allerlei slijmerige posts waarin gevraagd wordt om een hogere rating etc. (of erger, per mail of PM spam).

Hoe dan ook, je zult altijd zeikerds hebben die een goede bedoeling weer helemaal verkeerd gaan gebruiken…vermoeiend is dat dan

karma shit doen

admin/mods lezen posts en kenne karma punten toe, en daarvan hangt rating af

uiteindelijk zal iedereen wel karma points krijgen end e lamers zullen er rap genoeg bovenuit komen enzo

Originally posted by Da_Taxman
anders krijg ik van MP|3 weer op mijn donder :wink:

looooooooooooooooooool