Wie is filmfreak?

vbimport

Ik vroeg mij af er een duidelijk verschil is tussen de filmfreak en de warezfilmfreak. Ikzelf wil zo veel mogelijk films maar kijk ze eigelijk nooit, iemand anders dit " probleem ’ ook?

Oh ja, akls iemand dit als een onzin post ervaart, gooi hem er dan maar af

ik verzamel ook graag divx-jes, maar dan probeer ik ze zelf ook meestal wel te kijken…

he jojk je staat op het moment van dit schrijven VIJF keer in de top tien
je bent natuurlijk een gewaardeerd member ?

Is dat zo? Waar kan jed at zien dan? Ik heb vaak heel veel vragen en relatief weinig tijd dus komt alles in 1 keer naar buiten

Dat vind ik nou een mooi streven, niet teveel topics openen je moet andere ook een kans geven nietwaar

maar effe iets anders wat zijn nou divx’jes

[This message has been edited by Portje (edited 09 April 2000).]

divx is een nieuwe methode van een film rippen. Zeg maar bijna dvd kwaliteti op 1 diskette ( pardon, cd )

Het hangt er wel van af wat voor rip je hebt want soms zijn ze maar 300 mb en dan is het gewoon slecht.
Maar waar kun je die top 10 zien dan?

een film rippen waarvan ?
een dvd, cd, videotape of een vakantiefilm van camcorder en als je stel een half uur vol hebt hoe groot word de rip dan.
en waarmee zet je het dan over

kan van alles maar ik heb nog nooit een film geript. Ik heb een film ( maakt niet uit welke maar het is Léon ) van ongeveer 1.5 uur. Die is dan minder dan 650 mb op hele goeie kwaliteti

divx is mpeg4. het is een rip van een dvd. de kwaliteit is beter dan die van een dvd-rip. het is een soort mp3 voor films.

koop ze bij ons. http://connect.to/apocalypse! <= ! attached

greetz,
PhrEacK, apocalypse! crew member

hier heb ik nog niet zoveel aan.
ik zou toch wel een duidelijk antwoord op mijn vragen willen.
nu kan ik wel een eigen topic openen maar dan zeggen ze, daar heb je hem weer.

open gewoon een topic en vraag om een divx ripper

een beetje teleurstellend
als het serieus word loop je weg

Nou, als je ff een beetje in de history gaat wroeten zul je zien ( zoek eens op divx of divxripper ) dat ik daar al eens om gevraagd heb en dat ik er al een heb kunnen downen ( link is volgens mij nog in tact ) dus doe zelf eens een beetje moeite, en ik loop niet weg als het serineus wordt, want , tja, nou hou het er maar op dat ik niet weg loop ( zit nog steeds achter de pc )

hartstikke bedankt, ik heb het een en ander gevonden en paps zal er hartstikke blij mee zijn als ik het hem vertel.
helaas was het allemaal in het engels zodat ik het niet zo goed kan lezen maar paps kan het gelukkig wel.

grz.
Portje

ik zie steeds grz. staan wat betekent dat ?
toch geen griezel hoop ik