Wie is er single?

Uit de topic van Mootje (topicnaam: Hey) valt er te concluderen dat de freakers gek zijn op vrouwelijk gezelschap. Euh dus vandaar de vraag: wie is er single (vrouwen mogen ook antwoorden)

Ok ik zal maar meteen antwoorden: ik ben allang vergeven dussuh niet meer single :slight_smile:

ik ben ook bezet :smiley:

opscheppers ! :slight_smile:
ik ben voorlopig single :frowning:
ben zot van lekkere meskes :slight_smile:
mor ja kom de laatste tijd wa meer buiten met men bball maten en leer wa meer meskes kennen dus ja …
zal nie zo lang meer duren en ben bezet :slight_smile:
hoop ik toch:D

wie is er niet zot van lekkere wijveuh

ik heb er al een aantal gehad
maar nu ben ik singel

dus woman
kom ma af ( wel schoone eh)

Single atm :slight_smile:

niet datk er zo mee inzit lol :wink:

ik ben ook zot van mooie vrouwen, jammer dat cdfreaks een mannenaangelegenheid is. Moet wel zeggen dat ik tevreden ben met wat ik heb, 'k heb nammalijk twee vrouwen, een echtgenote en een dochter :slight_smile:
Als je dat in huis hebt weet je genoeg hoor

ik ben helemaal bezet en dat zal ook wel
niet meer veranderen als het aan mij licht :slight_smile:

Waarom is cdfreaks een mannenaangelegenheid? Vroeger zaten er ook een aantal vrouwen op het forum als ik me niet vergis (vrouw van Crazy enzow?) en nu hebben we ook een CD Freaks girl en wat mij betreft mogen er best wat bijkomen is wel gezellig :slight_smile:

ja en wilma ??? waar is die eigenlijk heen ?

wat nou mannenaangelegenheid???

Wat ik me altijd al heb afgevraagd: is Wilma een man of een vrouw… aan de naam zou je een vrouw zeggen maar aan wat de persoon in kwestie zei…

Hahaha. Ik zou het niet weten. Anders ben ik alsnog de enige Girl???

Tja er zijn wel girls geregistreerd maar sinds de crash van september hebben we geloof ik nix meer van ze gehoord…

zwak hoor :slight_smile:

Nu ben ik echt foetsie.
Luitjes, tot kijk. Doeggg

Tja ik moet zeggen dat het erg rustig is sinds de crash… ik ken momenteel bijna alle actieve forumleden persoonlijk geloof ik… :slight_smile:

single

zo lelijk ben ik toch ook weer nie

/opschepmode off

Wie van de 2 ben je?

We laten je wel beoordelen door Mootje die heeft meer smaak voor mannen dan ik denk ik zo :slight_smile:

Ben ook single atm. :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Wie van de 2 ben je?

We laten je wel beoordelen door Mootje die heeft meer smaak voor mannen dan ik denk ik zo :slight_smile: [/B]

/me gokt dat ie de rechtse is :wink: