Wie is er nog meer gratis online met LiberySurf?

vbimport

Wie?

ik,
maar de verbinding was de hele avond kut.
Maandag en dinsdag had ik mijn aangewezen dagen en die waren redelijk maar nu het voor iedereen gratis is wordt de verbinding zo traag als dikke stront.
nu, 01.00 uur begint het ietsje beter te worden.

goede snelheid maandag en dinsdag
vandaag vanaf 20:00 tot 23:00 traag maar wel veel beter dan superweb

nu (1:05) is het gewoon snel !

libertysurf is een aanrader vind ik !

Ik kreeg weeeeer een bezette lijn, net als laatst toen ik er ook gratis op mocht. Inmiddels al vernomen dat ik niet de enigste was. Tikkenloos internetten met analoog en telefoonlijntje is een grap.

100% gratis is misschien een ‘grap’ zoals je het noemt, maar niet alles is zo bagger.

QuickOnline misschien omdat het iedere keer acties zijn waar iedereen zich op stort. SuperWeb is qua snelheden redelijk, maar met inloggen nog steeds een probleem.

VobisNET is dan welliswaar alleen voor klanten van Vobis die een computer daar gekocht hebben (3 maanden gratis en daarna ongeveer 35 gulden per maand dacht ik), maar de geluiden die ik daar over gehoord heb zijn positief. Snel inloggen en goede snelheden.

Om nu te zeggen dat ‘tikkenloos internetten met analoog en telefoonlijntje een grap is’ vind ik tochiets te ver gaan.

Just my 2 cents…

Da_Taxman

Nou, ik heb maanden bij superweb gezeten, ik werd echt gestoord van dat inbellen. Vobisnet deelt het netwerk van superweb. Ze hebben gewoon wat lijntjes apart gehouden voor vobis. Volgens mij zitten daar nog niet veel mensen bij daarom gaat het nog goed.
Met grap bedoel ik dus echt die bezette lijnen. Pas als ze dat echt gaan spreiden of urenlimiet instellen zoals bij bijv. libertysurf en quickonline heb je kans dat je er snel doorkomt. Anders kun je zo’n provider niet echt serieus nemen. Tig inbelpogingen voordat je verbinding hebt, dan jaag je klanten weg…

[This message has been edited by ZOELK (edited 11 May 2000).]