Wie is er door Plextor weggejaagd?

vbimport

Sinds een tijdje is het bekend dat vooral de nieuwere drives van Plextor niet 100% SafeDisc 2 compatible zijn.
Nou vraag ik me af hoeveel mensen hierdoor Plextor abandonnen en op een ander merk dat op de meeste punten inferieur is… (naar mijn mening).

Persoonlijk laat ik me hierdoor niet wegjagen. Ik ben niet egg een game copier en tja… ik zou er egg niet wakker van liggen als ik eens een game niet had, het alleen op mijn writer kon spelen of wat dan ook…
Mijn cd writer is er hoofdzakelijk voor backup van data van mijn hdd (puur gegevens ja), af en toe een programma, wat films maar eigenlijk toch wel voor 90% voor muziek… en daar is Plextor toch echt the best voor…

Het mag trouwens wel duidelijk zijn dat Plextor steeds meer de consumer kant op aan het gaan is… weliswaar hoge kwaliteits producten maar toch meer consumer (meer IDE producten dan SCSI)… tja dat kan postitief zijn… maar niet altijd (ik ben dus een fervent SCSI aanhanger)…

Nou, wat is jullie mening?

pffffffffffffff who cares van die safedisc 2 protection ??? je hebt hetw el over de 16 speed he ? want men 12 burn proof plextor burnt perfect met clone cd safedisc 2 prots over :smiley: en alle anderen trouwens ook :slight_smile:
normaal haalt iedereen zen isos zowat van de FXP boards en dat komt dus van de isonews release groups (99 procent vand e copies komt van daar !) en is dus allemaal gecrackt door die vriendelijke gasten van de isonews groups :smiley:
men plextor burned steeds zonder fouten en ik zeg enkel :
al kon hij geen protections overschrijven : I DON’T GIVE A FUCK ! :smiley:

Tja ik kan niet van FTP’s enzow afhalen want ik heb maar ISDN met foontikken :frowning:
Maar daarvanaf gezien blijf ik bij Plextor

Ohja… ik heb het hier vooral over de mensen die nu of later een cdr drive gaan kopen…

beste manier is traden he maat :wink:
traden over het internet met andere mensen dan kan je aan een aardig aantal cdz komen hoor :smiley: ik geef geen voorbeelden whahahaha :smiley: :wink:

Mwa beetje offtopic maareuh het gaat me eigenlijk niet zozeer om het aantal cdrz dat je met een Plextor kunt verzamelen, volbranden en verhandelen…

neuh stap nooit van plextor af.
als er 1 spel is dat niet op mn plex gekopieerd kan worden dan zou ik toch nog een plex kopen omdat er nog 43278432789324789432 andere cdz zijn die wel op mn plex gekopieerd kunnen worden en waar andere branders grote problemen mee hebben.

hehehehehe ja weet ikw el maat :wink:
maar toch : snap niet waarom iedereen clone cd copies wilt maken ? cracks zijn toch makkelijk :smiley:
Clone cd ook hoor maat maar ik gebruik liever zo een ouderwetse goeie crack :smiley: voor LAN party gaming kan je niet eens clone cd copies gebruiken :slight_smile:
iedereen zit daar met een NO cd crack wur :smiley: ge gaat toch nie de moeite doen om elke keer cdz te wisselen :smiley:

Xian… je vat me… je kunt niet alles hebben
En goede kwaliteit writen, stabiel, goede leesbaarheid enz enz is me veel belangrijker dan die 2 spellen per jaar!

En Ken kan ik geen ongelijk geven… doet je Plex het niet met SD2 dan nemen we de no-cd crack!

heheheheheh inderdaad maat :wink: geef je ook gelijk :slight_smile:
wat is een plextor goed gerief wur :smiley: daarom hebk der ook 3 :slight_smile:

dus : eigenlijk is er helemaal geen probleem :slight_smile: plex rulez gewoon nog zoals altijd behalve dan dat ze geen scsi versie van de 16x maken. naja wachten we toch tot de 24x scsi plexwriter…

Ja er zwerven ook een paar rond hier in huis maar die zijn niet allen van mij :frowning:

Maaaaaargoed het blijft best quality!
En nu wil ik nog weten wat anderen ervan vinden…

Plextor rulez gewoon!!!

Die dingen blijven het doen het is gewoon of ze nooit verslijten. een aantal vrienden van mij hebben al 4 writers gehad terwijl ik toen nog een 4x plextor had, deze heb ik 2 jaar gebruikt, maar dat ding wil gewoon niet verslijten, dus heb ik gewoon maar een 2de gekocht met zo een ultraplexie eronder. Wel SCSI natuurlijk want SCSI rulez gewoon :D:D:D

En dat ie iets niet kan kopien (welke spellen hebben dit preciez??) heb ik nog geen probs mee gehad hij fikt alles wat ik erin leg :slight_smile:

groeten