Wie is er al eens bestolen geweest?

Hallo,
ik ben zelf gisteren bestolen geweest. Het was nogal eng, ik liep naar huis, het was overdag, en ik hoorde voetstappen achter me, het was nochtans druk maar er liep niemand in mijn straat. Ik was bijna thuis nog een paar meters en was aan het sms’en naar mijn ma. Ik hoorde ze dichter komen er versnelde een beetje. En plots voelde ik een hand voor mijn mond, de man achter me greep naar mijn arm en riep dat ik mijn gsm moest geven, ik was helemaal in paniek en ik riep erg luid dat ik hem geld wou geven (khad maar 25 euro op zak) maar hij nam de gsm en liep weg met zijn ogen nog naar me toe en ik gilde erg luid dat ik bestolen was en hij maakte een gebaar dat ik stil moest zijn of hij zou op me kloppen en hij riep weg. Dat was erg eng, ik ben nog maar 14 en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en zou graag andere mensen hun verhaal horen over een diefstal of dergelijks. (mijn gsm is helemaal geblokkeerd en is nu nutteloos voor hem en ik krijg een nieuwe sim kaart met zelfde nummer, wat erg handig is en heb al aangifte gedaan bij politie.)

lol heb ongeveer hetzelfde meegemaakt toen dat ik in kaapstad in zuid afrika zat maar bij mij drukten ze toen gewoon een geweer onder mijn neus en moest me compleet uitkleden waarna ze met mijn kleren en spulen zijn gaan lopen.

lol

moest me compleet uitkleden waarna ze met mijn kleren en spulen zijn gaan lopen.

Mijn verwrongen geestje denkt dan meteen: Wat heb jij gedaan… naakt en lopend in Kaapstad???

mzzl Dúnedain

Wow dat lijken me geen Relaxte Situaties, het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is op Rotterdam Centraal, het was 's avonds en dan is het daar altijd wat rustiger, plots hoorde ik iemand achter me rennen en voor ik het door had werd mijn Portemonnee uit mijn broek geritseld.

De negroïde man rende direct door echter besefte hij niet dat mijn Portemonnee vast zat aan een KeyCord dus ik voelde een ruk aan mijn broek maar hij kreeg hem niet mee en liet hem vallen, en zo ben ik dus nooit echt bestolen.